معرفی موتو جی ۲۰۲۴؛ ورود انقلابی خودرویی چینی به بازار ایران

مارس 13, 2024 0 نظر 22

موتو جی ۲۰۲۴ یک اتومبیل میان رده با ارزشی است که تازه‌ترین مدل آن به تازگی رونمایی شده است. این اتومبیل از کشور چین وارد بازار ایران شده و با قابلیت‌ها و قیمت مناسب خود توانسته است توجه بسیاری از مشتریان را به خود جلب کند.

موتو جی ۲۰۲۴ دارای طراحی جذاب و مدرنی است که باعث شده است این اتومبیل در میان رقبای خود برتری داشته باشد. همچنین از نظر امکانات و فناوری‌های نوین، موتو جی ۲۰۲۴ برتری دارد و می‌تواند نیازهای مختلف مشتریان را برآورده کند.

با توجه به موتو جی ۲۰۲۴ به بازار ایران، انتظار می‌رود که این اتومبیل با موفقیت بیشتری مواجه شود و مورد استقبال بیشتری قرار گیرد. به عنوان یک اتومبیل میان رده، موتو جی ۲۰۲۴ قیمت مناسبی دارد که باعث می‌شود برای مشتریان جذاب باشد. از این رو، این اتومبیل می‌تواند یک گزینه عالی برای افرادی با بودجه متوسط باشد که به دنبال اتومبیلی با کیفیت و قابلیت‌های برتر هستند.

ارسال شده توسط: ندیم نجم آبادی ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۱۷مدل ۲۰۲۴ موتو جی – Moto G (2024) ارزان‌ترین گوشی ۵G موتورولا است که با قیمتی زیر ۲۰۰ دلار به‌فروش می‌رسد.در حالی که شمار طرفداران گوشی های موتورولا در ایران رو به افزایش است؛ باید منتظر ورود یک گوشی ۵G جدید از این برند به بازار باشیم. به‌تازگی موتو جی ۲۰۲۴ با برچسب قیمت ۱۹۹ دلاری معرفی شده تا یک مدعی جدی برای ورود به لیست بهترین گوشی های میان رده باشد.مشخصات گوشی موتورولا موتو جی ۲۰۲۴این گوشی از یک ال‌سی‌دی ۶٫۶ اینچی +HD با رزولوشن ۱۶۱۲ در ۷۲۰ پیکسل برای نمایش محتوا استفاده می‌کند. نسبت تصویر صفحه نمایش، ۲۱٫۵ به ۹ و نرخ نوسازی آن، ۱۲۰ هرتز است.موتو جی ۲۰۲۴ با ۱۹۴ گرم وزن، یک بدنه آب‌زدا دارد و قاب عقب آن با چرم مصنوعی پوشانده شده است.از مشخصات اپتیک گوشی باید به دوربین سلفی ۸ شواپیکسلی در جلو و دوربین‌های اصلی ۵۰ شواپیکسلی و ماکرو ۲ شواپیکسلی در پشت اشاره کنیم.موتورولا در ساخت این دستگاه از چیپ اسنپدراگون ۴ نسل ۱ استفاده کرده؛ تراشه‌ای که با ۴ گیگ رم و ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی UFS 2.2 همراهی می‌شود. البته آپشن فعال‌سازی رم مجازی ۴ گیگابایتی هم در دسترس کاربران وجود دارد.باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با فست شارژ ۱۸ وات، سیستم عامل اندروید ۱۴ با پوسته My UX، جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون و اسپیکر استریو، دیگر مشخصات قابل ذکر مدل ۲۰۲۴ موتو G فایوجی هستند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها