تخفیف ویژه بسته های همراه اول در دهه فجر اعلام شد!

فوریه 1, 2024 0 نظر 35

بسته های همراه اول به مناسبت دهه فجر اعلام شد

بسته های همراه اول به مناسبت دهه فجر امسال با ارائه خدمات ویژه و تخفیف های منحصر به فردی برای مشترکین خود رونمایی کرده است. این بسته ها شامل مزایای اختصاصی برای مشترکین می باشد که در اینده به آنها تسهیلات و تخفیف های خوبی را ارائه خواهد کرد. این تصمیم قابل توجه است زیرا دهه فجر نماد انقلاب و پیروزی انقلاب اسلامی ایران است. این بسته ها با برنامه های منحصر به فرد و خدمات ویژه مشترکین، نشان دهنده اعتقاد این شرکت به ارزش ها و ایده های انقلاب اسلامی است. بسته های همراه اول به مناسبت دهه فجر همچنین نشان دهنده توجه ویژه به مشترکین این شبکه ارتباطاتی است و نشان می دهد که این شرکت به بهبود خدمات و رضایت مشترکین خود، تاکید دارد. اعلام این بسته ها به مناسبت دهه فجر نشان دهنده تجدید نظر این شرکت در راستای اهداف انقلاب و ارزش های انقلابی است و نشان از توجه ویژه به مردم ایران دارد.

۱۲ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۱۲

بسته های همراه اول به مناسبت دهه فجر اعلام شد. همراه اول به مناسبت آغاز دهه فجر برای تمام مشترکان خود بسته های ویژه اینترنت و مکالمه در نظر گرفت.

اپراتور همراه اول به مناسبت گرامیداشت چهل و پنجمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و در پیش بودن عید مبعث برای تمام مشتران خود اعم از دائمی، اعتباری و انارستان بسته های ویژه ترکیبی مکالمه و اینترت را در نظر گرفت.

ارائه بسته های همراه اول به مناسبت دهه فجر

تمامی مشترکان دائمی، اعتباری و انارستان نخستین از روز ۱۲ تا ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ می‌توانند این بسته ترکیبی را با تخفیف ویژه ۶۰ درصدی خریداری کنند. این بسته ویژه «۶۰۰ دقیقه مکالمه و ۱۰ گیگابایت اینترنت» را شامل می‌شود که به شکل ترکیبی در قالبل یک بسته ۱۰ روزه قابل فعال‌سازی است.

مشترکان دائمی و اعتباری همراه اول می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری «ستاره ۱۰۰ ستاره ۶۷۱ مربع» با قیمت ۳۹ هزار تومان آن را خریداری کنند.

مشترکان انارستان نیز با شماره‌گیری کد دستوری «ستاره ۱۰۰ ستاره ۶۶۷۱ مربع» و قیمت ۲۷ هزار تومان می‌توانند برای خرید این بسته اقدام کنند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها