نمایشگر گلکسی اس ۲۴ اولترا: برتری بر آیفون ها در عملکرد لحظه‌ای

ژانویه 24, 2024 0 نظر 52

نمایشگر گلکسی اس ۲۴ اولترا با عملکرد بی‌نظیر و کیفیت بالایی که ارائه می‌دهد، آیفون‌ها را به شدت شرمنده می‌کند. این گوشی با نمایشگر ضخیم و کیفیت تصویر ۱۲۸۰ × ۲۲۵۰ پیکسل و تراکم ۴۳۱ پیکسل برای هر اینچ، تجربه‌ی بی‌نظیری را برای کاربران فراهم می‌کند. علاوه بر این، این نمایشگر بهره‌وری بالایی نیز دارد و با افزایش نسبت بهره‌وری به ۱۵۰۰ نیت، تجربه‌ای فوق‌العاده را برای مشاهده محتواهای رنگارنگ و با کیفیت فراهم می‌کند.

با این عملکرد بی‌نظیر، نمایشگر گلکسی اس ۲۴ اولترا به راحتی از دستگاه‌های آیفون جلوه کوچکی را به خود می‌گیرد. این به این معناست که کاربران دیگر نیازی به استفاده از دستگاه‌های دیگر برای تجربه نمایشگر با کیفیت بالا نخواهند داشت. به طور کلی، عملکرد بی‌نظیر نمایشگر گلکسی اس ۲۴ اولترا با ارائه کیفیت و ویژگی‌های منحصر به فرد خود، این گوشی را به یکی از برترین گوشی‌های بازار تبدیل کرده است و باعث شرمنده شدن دستگاه‌های مشابه دیگر می‌شود.

این تصاویر نشان می‌دهند که عملکرد نمایشگر گلکسی اس ۲۴ اولترا سامسونگ – Samsung Galaxy S24 Ultra در برابر انعکاس نور می‌تواند آیفون ۱۵ پرو مکس را شرمنده خودش کند!

شاید از نظر ظاهری گلکسی S24 اولترا سامسونگ شبیه نسل‌های قبلی خودش باشد، اما پیشرفت‌های تکنولوژیکی که در آن ایجاد شده، از این دیوایس یک گوشی هوشمند پرچمدار فوق‌العاده ساخته است. از یک نمایشگر روشن‌تر گرفته تا یک پردازنده سریع‌تر، پردازشگر پرسرعت‌تر تصاویر و یا یک بدنه مستحکم‌تر شاید روی کاغذ پیشرفت‌های بزرگی به‌حساب نیایند، اما شدیدا روی بهبود تجربه کاربری اثرگذارند. درست مثل محافظ نمایشگر جدید Gorilla Glass در این گوشی که آزمایش‌ها نشان می‌دهد چقدر روی عملکرد نمایشگر گلکسی اس ۲۴ اولترا اثرگذار است.

آنتی رفلکتور نمایشگر گلکسی اس ۲۴ اولترا بی‌نظیر است

تعجب‌برانگیز است که چرا سامسونگ در زمان رونمایی از گوشی S24 Ultra خودش، خیلی روی عملکرد آنتی رفلکتور نمایشگر آن فوکوس نکرد. در حالی که بررسی‌کنندگان آن را بسیار مورد ستایش قرار داده‌اند. نه تنها نمایشگر این گوشی روشن‌تر از گلکسی S23 Ultra است، بلکه پوشش ضد انعکاس محافظ Gorilla Glass Armor روی آن باعث بهبود تجربه دیداری حتی در بالاترین سطح تابش نور مستقیم روی صفحه می‌شود.

آنتی رفلکت نمایشگر گلکسی اس ۲۴ اولترا

حالا که این گوشی به‌دست کاربران بیشتری رسیده و شروع به استفاده از گوشی گلکسی S24 اولترا کرده‌اند، متوجه بهبود قابل توجهی در عملکرد ضد انعکاس نمایشگر آن شده‌اند. نمایشگری که اجازه نمایش هیچ تابش خیره‌کننده‌ای روی صفحه را نمی‌دهد و شدیدا قادر به کاهش انعکاس ناشی از منابع نوری نزدیک به خودش است.

سامسونگ می‌گوید Gorilla Glass Armor می‌تواند در مقایسه با دیگر محافظ‌های پنل شیشه‌ای، تا ۷۵ درصد بازتاب نور بیشتری را دفع کند. این یعنی اگر در اتاقی نشسته‌اید که نور زیادی در آن می‌تابد، صفحه نمایش گوشی شما به‌بهترین شکل ممکن در مقابل آن ایستادگی می‌کند.

همانطور که در عکس منتشر شده توسط Ice Universe می‌بینید، محتوای روی نمایشگر گلکسی اس ۲۴ اولترا خیلی شفاف‌تر و پرجزئیات‌تر از آیفون ۱۵ پرو مکس است. رنگ‌ها واقعی هستند و هیچ اثری از بازتاب نور دیده نمی‌شود. سامسونگ همچنین ادعا می‌کند که این پنل در برابر خراش‌ها نیز خیلی مقاوم‌تر از سایر محافظ‌های صفحه است.

آنتی رفلکت نمایشگر گلکسی اس ۲۴ اولتراآنتی رفلکت نمایشگر گلکسی اس ۲۴ اولترا

مشخصات فنی صفحه نمایش Galaxy S24 Ultra

پرچمدار سامسونگ به یک نمایشگر ۶.۸ اینچی Dynamic AMOLED 2X با وضوح +QHD مجهز است. این نمایشگر از محتوای +HDR10 پشتیبانی می‌کند و اوج روشنایی ۲،۶۰۰ نیتی دارد. همچنین صفحه نمایش Galaxy S24 Ultra برخلاف نسل گذشته کاملا مسطح شده که نوشتن با قلم S Pen را آسان‌تر می‌کند.

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها