روابط عمومی همراه اول، برنده جایزه تندیس زرین شد

مارس 3, 2024 0 نظر 88

سر تیتر: دستاورد بزرگ شرکت همراه اول در حوزه روابط عمومی

زیر متن: شرکت همراه اول به عنوان یکی از بزرگترین اپراتورهای ارتباطی کشور، با استفاده از استراتژی های نوآورانه در حوزه روابط عمومی، توانست به دستاورد بسیار مهمی دست پیدا کند. اخبار مربوط به این شرکت نشان می دهد که همراه اول موفق به دریافت تندیس زرین به عنوان بهترین عملکرد در زمینه روابط عمومی شده است. این افتخار نشان از تلاش های بی وقفه شرکت و تیم روابط عمومی آن دارد که با ارتقاء ارتباطات و ارائه خدمات بهتر به مشتریان، توانستند در جامعه ارزش افزوده ای ایجاد کنند. این تندیس زرین نه تنها نشان از ارزش ویژه ای که همراه اول در این زمینه به پیش برده است، بلکه نشان از تعهد بی دریغ این شرکت به بهبود پروسه های ارتباطی و ارزش زیادی که به مشتریان می دهد است.

ارسال شده توسط: مصطفی معصوم‌پور ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۳۰دهمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران برگزار شد و روابط عمومی همراه اول توانست تندیس زرین این دوره را دریافت کند.دهمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران در عصر روز شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد. در این مراسم، محمد مهدی برادران (معاون صنایع عمومی وزیر صنعت، معدن و تجارت)، باقر ساروخانی (استاد پیشکسوت جامعه‌شناسی ارتباطات)، تعدادی از اساتید دانشگاه، مدیران، متخصصان و صاحب‌نظران روابط عمومی کشور حضور داشتند. روابط عمومی‌های برتر کشور در دهمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران مورد تجلیل قرار گرفتند و تندیس‌های بلورین، سیمین و زرین به‌آنها تعلق گرفت تا قدمی بزرگ برای زمینه‌سازی صدور ایزوی ملی روابط عمومی برداشته شود.موسسه فرهنگی روابط عمومی آرمان و خانه روابط عمومی ایران، متولیان برگزاری این همایش بودند و در نهایت بعد از ارزیابی روابط عمومی‌های برتر کشور بر اساس مدل تعالی تخصصی شده EFQM در روابط عمومی که شامل ۹ معیار بنیادین سرآمدی و ۸۱ شاخص فرعی می‌شود، شاهد معرفی و تقدیر از روابط عمومی‌های سرآمد کشور در سه سطح زرین، سیمین و بلورین بودیم.بالاترین امتیاز ارزیابی به روابط عمومی همراه اول رسیدبا اعلام بیانیه هیات داوران، روابط عمومی همراه اول موفق شد با ارزیابی‌های صورت گرفته، ۸۱۵ امتیاز که بالاترین امتیاز ارزیابی این دوره بود را دریافت کند و به این ترتیب به‌عنوان روابط عمومی سرآمد (تعهد به سرآمدی و طی مسیر سرآمدی) معرفی شد و تندیس زرین شش ستاره را برای سومین بار دریافت کرد. همچنین تندیس ویژه نیز به مهدی اخوان بهابادی، مدیرعامل همراه اول به‌عنوان مدیر ارشد تعالی‌گر ارتباطی اهدا شد.ناتاشا پاولوویچ، رئیس انجمن بین‌المللی روابط عمومی، پیامی را به این مراسم ارسال کرد که شاهد قرائت آن بودیم. در بخشی از این پیام، گفته شد:انجمن بین‌المللی روابط عمومی که به همین منظور، هر سال آیین جوایز طلایی را برگزار کرده و برترین کوشش‌ها در روابط عمومی را ارج می‌نهد، از موسه فرهنگی روابط عمومی آرمان و نیز نشریه تحقیقات روابط عمومی برای شناسایی و تقدیر از افراد و تیم‌هایی که می‌کوشند در کسوت پیشتازان و سرآمدان روابط عمومی، جایگاه این حرفه را ارتقا بدهند، تقدیر می‌کند.همچنین باقر ساروخانی، استاد پیشکسوت حوزه جامعه‌شناسی ارتباطات هم در این مراسم، سرآمدی در روابط عمومی را تعریف کرد و سرآمدان را معماران توسعه پایدار دانست. وی افزود در دنیای بسیار پررقابت کنونی باید بتوانیم هر روز با جریان‌های دنیای جدید تطابق پیدا کنیم. آقای ساروخانی در ادامه اظهار کرد یکی از شاخص‌های سرآمدی در ذهن انسان‌ها تولید می‌شود و انسانی می‌تواند سرآمد باشد که سرآمدی را در ذهنش پرورش داده و استغنا رو پیشه کرده و غرق در کارش شده باشد.دهمین دوره همایش تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران با هدف توسعه سرآمدی در حوزه روابط عمومی، ارائه مشاوره و کمک به تقویت مستمر شاخص‌های سرآمدی در روابط عمومی و معرفی و تقدیر از روابط عمومی‌های سرآمد برگزار شد. «تغییر برای بهبود دائمی با پذیرش اصلاح و بهره‌گیری از نوآوری فکری و فناوری‌های جدید»، پیام مهم سرآمدی این همایش عنوان شده است. در نهایت باید به این نکته اشاره کنیم که مدل تعالی سازمانی EFQM، یک استاندارد اروپایی است که ابزاری قوی برای سنجش میزان استقرار سیستم‌ها در سازمان‌های مختلف محسوب می‌شود. همچنین بخوانید: اعلام بسته های رومینگ همراه اول ویژه نوروز ۱۴۰۳ همراه اول از نخبگان علمی کشور تقدیر کرد

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها