تازه‌ترین گوشی میان رده سامسونگ: گلکسی آ ۵۵ (Galaxy A55) اینجاست؛ همه چیز درباره مشخصات فنی و قیمت جذاب

مارس 7, 2024 0 نظر 36

گوشی گلکسی آ ۵۵ (Galaxy A55) اینجاست؛ مشخصات فنی و قیمت میان رده جنجالی سامسونگ

گوشی گلکسی آ ۵۵ (Galaxy A55) یکی از آخرین محصولات ارائه شده توسط شرکت سامسونگ است که با ویژگی‌ها و قابلیت‌های منحصر به فرد خود، توجه همه‌ی علاقه‌مندان به تکنولوژی را به خود جلب کرده است. این گوشی با طراحی زیبا و خوش‌ساخته، صفحه نمایش فوق‌العاده و دوربین حرفه‌ای، در رده‌ی میان‌رده‌ی بازار گوشی‌های هوشمند جای گرفته است.

گوشی گلکسی آ ۵۵ به دلیل مشخصات فنی قدرتمند و عملکرد بالا، وارد صحنه تکنولوژی شده و به عنوان یک انتخاب شگفت‌انگیز برای کاربران حرفه‌ای و علاقه‌مندان به عکاسی شناخته شده است. از جمله ویژگی‌هایی که این گوشی را برتر از سایر رقبا می‌سازند، می‌توان به پردازنده‌ی قدرتمند، حافظه‌ی بزرگ و دوربین با کیفیت اشاره کرد.

با توجه به ویژگی‌ها و امکانات منحصر به فرد گوشی گلکسی آ ۵۵ (Galaxy A55)، قیمت این دستگاه نیز به طور قابل توجهی جنجالی به نظر می‌رسد. اما در مقایسه با سایر گوشی‌های هم‌رده، ارزشمندی و کیفیت ساخت بی‌نظیر این گوشی، هزینه‌ی پرداختی را ارزشمند و منطقی می‌کند.

ارسال شده توسط: امیرحسین کریم نژاد ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۲۱گوشی گلکسی A55 سامسونگ برای فروش قرار گرفت. در واقع پیش از معرفی، شاهد انتشار کامل مشخصات فنی و قیمت گوشی میان رده گلکسی آ ۵۵ هستیم. معمولا روند کار به‌این صورت است که ابتدا یک گوشی توسط شرکت سازنده معرفی می‌شود و سپس پس از چند وقت به‌بازار عرضه می‌شود. اما ظاهرا کاربران و فروشندگان خیلی مشتاق میان رده جدید سامسونگ هستند. در حدی که گوشی گلکسی A55 نیامده برای فروش قرار گرفته است. جالب اینجاست که سامسونگ می‌خواهد Galaxy A55 را دوشنبه ۲۱ اسفند ماه در هند معرفی کند؛ ولی شما همین الان می‌توانید آن را از یک فروشگاه آلمانی خریداری کنید.حضور گوشی گلکسی A55 در یک فروشگاه آلمانی پیش از معرفینگاهی به‌وبسایت فروشگاه آلمانی نیز شما را با مشخصات گلکسی آ ۵۵ آشنا می‌کند. گوشی گلکسی A55 از یک نمایشگر ۶.۶ اینچی بهره می‌برد. این در حالی است که پیشتر شایعات مختلف اندازه نمایشگر را ۶.۵ اینچ عنوان کرده بودند. این نمایشگر دارای یک پنل امولد با رزولوشن +FHD است و نسبت تصویر ۱۹.۵ به ۹ را ارائه می‌دهد. همچنین نمایشگر دارای رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز است و با لایه‌ای از گوریلا گلس ویکتوس محافظت می‌شود.قلب تپنده سامسونگ Galaxy A55 تراشه اگزینوس ۱۴۸۰ است که گفته می‌شود عملکرد گرافیکی فوق‌العاده بهتری نسبت به نسل قبل دارد. در بدنه پشتی این گوشی نیز دوربین اصلی ۵۰ شواپیکسلی (مجهز به حسگر ۱/۱.۵۶ اینچی) خودنمایی می‌کند. یک دوربین فوق‌عریض ۱۲ شواپیکسلی (مجهز به حسگر ۱/۲.۷۴ اینچی) و یک دوربین ماکرو ۵ شواپیکسلی نیز مجموعه تصویربرداری را تکمیل می‌کنند. اگر هم از علاقه‌مندان به عکاسی سلفی هستید، یک دوربین ۳۲ شواپیکسلی در اختیار شما خواهد بود.در بخش نرم‌افزاری شاهد حضور اندروید ۱۴ به‌همراه رابط کاربری One UI 6.1 و Knox 3.1 هستیم. انرژی این مجموعه را هم یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی تامین می‌کند. متاسفانه هنوز خبری از شارژ سریع در گوشی گلکسی A55 نیست و سامسونگ در سرعت ۲۵ وات متوقف شده است. از دیگر مشخصات گلکسی آ ۵۵ می‌توان به بدنه آلومینیومی و تاییدیه IP67 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد‌و‌غبار اشاره کرد. در بخش ارتباطی نیز شاهد حضور وای‌فای ۶ و بلوتوث ۵٫۳ هستیم. گوشی سامسونگ گلکسی A55 در دو نسخه برای فروش قرار گرفته است. مدل پایه از ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۸ گیگ رم بهره می‌برد و ۴۸۰ یورو قیمت‌ دارد. البته شما امکان افزایش حافظه رم گوشی سامسونگ خود را تا ۶ گیگ خواهید داشت. همچنین اگر می‌خواهید حافظه داخلی بیشتری داشته باشید، می‌توانید با پرداخت ۵۰ یورو بیشتر مدل مجهز به ۲۵۶ گیگ حافظه را خریداری کنید. هرچند ظاهرا سامسونگ امکان افزایش فضای ذخیره‌سازی تا یک ترابایت را نیز با microSD فراهم کرده است. پیشینه خبر: سامسونگ با این خبر طرفداران گلکسی A55 و A35 را ناامید کرد اولین تصاویر واقعی گلکسی A55 سامسونگ، تمام شایعات را تأیید می‌کنند مشخصات فنی، رنگ بندی و قیمت گلکسی A55 سامسونگ لو رفت

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها