تصاویر جذاب گلکسی A35 سامسونگ، انتشار یک خبر شیرین و غافلگیر کننده است

ژانویه 4, 2024 0 نظر 66

تصاویر رندر گلکسی A35 سامسونگ از یک سورپرایز شیرین خبر می‌دهند

سامسونگ به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های تولیدکننده تلفن‌های همراه در جهان، همواره توانسته است با محصولات خود توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کند. اخیراً تصاویر رندر گلکسی A35 سامسونگ منتشر شده‌اند که به تازگی به سرعت بین کاربران این شرکت منتشر شده‌اند. این تصاویر نشان می‌دهند که گلکسی A35 با طراحی زیبا و ویژگی‌های فوق‌العاده از سوی سامسونگ تولید شده است.

این گوشی همراه دارای صفحه‌نمایش بزرگ و کیفیت بالا، دوربین‌های عالی، عملکرد پرقدرت، باطری قوی و طراحی زیبا و شکیل می‌باشد. شاید این محصول بتواند یکی از پرفروش‌ترین محصولات سال باشد و کاربران را با کیفیت و قدرت خود به خود جلب کند.

با دیدن این تصاویر رندر، کاربران و طرفداران سامسونگ بی‌تردید منتظر انتشار رسمی این گوشی هستند تا بتوانند از این محصول شگفت‌انگیز بهره‌مند شوند.

تصاویر رندر گوشی گلکسی A35 سامسونگ منتشر شدند که از یک تغییر و شگفتی بزرگ روی آن نسبت به نسل‌های قبلی گوشی خوش قیمت سامسونگ خبر می‌دهد.

در حالی که به رویداد معرفی گوشی‌های سری گلکسی S24 نزدیک می‌شویم، یکی از مورد انتظارترین گوشی‌های میان‌رده سامسونگ برای سال ۲۰۲۴ در رندرهایی قد علم کرده است. روز گذشته تصاویر رندر گلکسی A55 منتشر شده بود و حالا نوبت به برادر کوچک‌تر او یعنی گلکسی A35 سامسونگ رسیده است. این تصاویر، پیش نمایشی از طراحی گوشی و بهبودهای ممکن در دوربین آن را به‌نمایش می‌گذارند.

تصاویر رندر گلکسی A35 سامسونگ

تصاویر رندر گلکسی A35 سامسونگ

تصاویر منتشر شده، گوشی آ ۳۵ سامسونگ را با سه گزینه رنگی Iceblue، Lilac و Navy نشان می‌دهند. همچنین یک عنصر طراحی جدید که با A15 و A25 معرفی شده بود نیز در این گوشی وجود دارد. این عنصر طراحی، یک برآمدگی به نام “Key Island” روی فریم سمت راست دستگاه است که دکمه‌های روشن/خاموش و ولوم صدا را در بر دارد. در عین حال شما می‌توانید لبه‌های نسبتا انحنا پیدا کرده و یک فریم پلاستیکی را هم روی گوشی مشاهده کنید.

در پشت گوشی شاهد حضور دوربین سه‌گانه با چراغ LED عمودی هستیم که با بسیاری از گوشی‌های سامسونگ مشترک است. شایعاتی وجود دارد که دوربین اصلی این گوشی به ۵۰ شواپیکسل ارتقا پیدا کرده است، در حالی که گلکسی A34 به سنسور ۴۸ شواپیکسلی مجهز بود. دو دوربین دیگر، به احتمال زیاد ۸ شواپیکسلی و ۵ شواپیکسلی باقی خواهند ماند.

تصاویر رندر گلکسی A35 سامسونگتصاویر رندر گلکسی A35 سامسونگ

یکی از پیشرفت‌های قابل توجهی که تصاویر گلکسی A35 به‌نمایش می‌گذارند، طراحی قاب جلویی آن است. سامسونگ از برش U شکل در Galaxy A34 به یک برش دوربین پانچ-هول مدرن‌تر در این گوشی رسیده است. همچنین، حاشیه‌های نمایشگر نیز باریک‌تر به نظر می‌رسند که ویژگی خوبی برای یک میان‌رده خوش قیمت محسوب می‌شود. با این حال، حاشیه پایینی هنوز هم ضخیم‌تر از حاشیه‌های سه‌طرف دیگر است.

گزارش‌ها نشان می‌دهند که گلکسی ای ۳۵ ممکن است از پردازنده Exynos 1480 مشابه گلکسی A55 برخوردار باشد. همچنین، انتظار می‌رود این گوشی با گواهی IP، از مقاومت در برابر گرد و غبار و مقاومت در برابر آب بهره‌مند باشد و به احتمال خیلی زیاد یک باتری ۵،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت فست شارژ‌ ۲۵ واتی در زیر آن حضور پیدا کند.

اما به یاد داشته باشید که این‌ها شایعات هستند. بنابراین بهتر است با احتیاط به آن‌ها نگاه کنید. هر چقدر که به زمان رونمایی نزدیک‌تر می‌شویم، گوشی A35 در پلتفرم‌های گواهی‌نامه‌ها یا بنچمارک‌ها ظاهر خواهد شد و اطلاعات بیشتری از آن فاش می‌شود. پس منتظر اخبار تکمیلی باشید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها