جک E30X، خودروی الکتریکی جدیدی از کرمان موتور برای ایران راهی بازار می‌شود

فوریه 2, 2024 0 نظر 48

جک E30X، جایگزین برقی پراید توسط کرمان موتور به ایران می‌آید

جک E30X یک اتومبیل برقی جدید است که توسط شرکت کرمان موتور به ایران معرفی شده است و قرار است به عنوان جایگزین برقی برای اتومبیل‌های پراید وارد بازار شود. این خودرو با طراحی مدرن و امکانات پیشرفته‌ای که ارائه می‌کند، می‌تواند گزینه‌ای عالی برای کسانی باشد که به دنبال یک خودروی برقی واقعی و کیفیتی هستند.

جک E30X از تکنولوژی باتری لیتیوم-یون استفاده می‌کند که به این خودرو امکان می‌دهد تا با یک بار شارژ، مسافت زیادی طی کند. همچنین با قدرت موتور ۱۲۰ اسب بخاری، این خودرو توانایی شتاب‌دهی و عملکرد عالی را دارا می‌باشد.

با توجه به تمیز بودن و صفر انتشارات گازهای مضر، جک E30X به عنوان یک گزینه پایدار و سبز برای افرادی که به حفاظت از محیط زیست اهمیت می‌دهند، مورد توجه قرار خواهد گرفت. این خودرو همچنین از ایمنی بالایی برخوردار است و به کاربران احساس امنیت بیشتری در طول سفر می‌دهد. با معرفی جک E30X، انتظار می‌رود که دیداری جدیدی از خودروهای برقی در بازار ایران ایجاد شود.

۱۳ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۲۹

جک E30X به عنوان یک خودرو برقی کوچک توسط کرمان موتور وارد ایران می‌شود. در ادامه با مشخصات و امکانات فنی JAC E30X آشنا خواهیم شد.

خبرها حاکی از آن است شرکت کرمان موتور طرح عرضه خودرو برقی جک E30X را در دستور کار خود قرار داده و به‌زودی شاهد ورود این خودرو به ایران خواهیم بود. البته جک E30X قرار است با نام کی ام سی E30X روانه بازار ایران شود. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با هاچبک برقی KMC E30X آشنا خواهیم شد.

مشخصات فنی جک E30X

جک E30X

جک E30X از یک موتور برقی ۷۰ کیلواتی بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با ۹۴ اسب بخار و گشتاور ۱۳۵ نیوتن‌متر را به تولید برساند. برای این خوردو یک باتری ۴۱ کیلووات ساعتی در نظر گرفته شده که با یکبار شارژ کامل آن می‌تواند مسافتی برابر با ۴۰۰ کیلومتر را بپیماید.

جک E30Xجک E30X

با جریان عادی نیز ظرف مدت ۷٫۵ ساعت می‌توان باتری این خودرو را به شکل کامل شارژ کرد. البته با شارژ سریع ۱۰ تا ۸۰ درصد باتری ظرف مدت ۳۰ تا ۴۰ دقیقه شارژ خواهد شد. هاچ بک برقی کی ام سی ای ۳۰ ایکس دارای ۴۰۲۵ میلی‌متر طول، ۱۷۷۰ میلی‌متر عرض، ۱۵۶۰ میلی‌متر ارتفاع و ۲۶۲۰ میلی‌متر است.

امکانات رفاهی و ایمنی کی ام سی E30X

جک E30Xجک E30X

از امکانات رفاهی و ایمنی کی ام سی E30X می‌توان به مانیتور لمسی همراه با دوربین عقب، سیستم تهویه مطبوع الکتریکی، سنسور نور، کلاستر دیجیتالی، تنظیم دستی صندلی راننده و سرنشین جلو، تنظیم دستی صندلی راننده و سرنشین جلو، سقف پانورامیک، تریم چرمی صندلی‌ها، سیستم ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای، سنسورهای هشدار دهنده موانع در عقب خودرو، ۲ کیسه هوای ایمنی، شارژر بی‌سیم تلفن همراه، سامانه کنترل پایداری (ESP)، سیستم کروز کنترل، سنسورهای نمایش دهنده میزان فشار باد تایرها (TPMS)، سامانه کمکی شروع حرکت در سربالایی، ترمزهای ABS، EBD و BA اشاره کرد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها