راز و رمزهای برنامه‌های آینده پژواک رایانه و چالش‌های بازار لوازم جانبی

فوریه 26, 2024 0 نظر 79

در نشست خبری شرکت پژواک رایانه، به برنامه‌های آتی این شرکت و مشکلات موجود در بازار لوازم جانبی پرداخته شد. این نشست به منظور ارائه اطلاعات به رسانه‌ها و جامعه برگزار شده بود و نمایندگان شرکت به شفافیت در ارایه اطلاعات پیرامون وضعیت کنونی شرکت پایبند بودند.

در طول نشست، مدیران شرکت پژواک رایانه به برنامه‌های استراتژیک و توسعه فناوری اطلاعات خود پرداخته و راهکارهایی برای بهبود عملکرد و افزایش کیفیت محصولات ارائه کردند. همچنین، مشکلاتی که در زمینه ورود به بازار لوازم جانبی وجود دارد، مورد بحث و بررسی قرار گرفت و راه‌حل‌هایی برای این موانع پیشنهاد شد.

این نشست نشان دهنده تعهد شرکت پژواک رایانه به بهبود مستمر عملکرد و افزایش رضایت مشتریان است و نشان از تصمیم به ارتقاء و توسعه در عرصه فناوری اطلاعات دارد.

ارسال شده توسط: مصطفی معصوم‌پور ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۱۹نخستین نشست خبری پژواک رایانه به‌‌عنوان نماینده رسمی و انحصاری برندهای هوکو و بروفون در ایران برگزار شد و مدیران این شرکت از برنامه‌های آتی و همچنین مشکلات بازار لوازم جانبی سخن گفتند.شرکت پژواک رایانه فرداد به‌‌عنوان نماینده رسمی و انحصای برندهای هوکو و بروفون در ایران، به‌تازگی یک نشست خبری در تهران برگزار کرد. علاوه بر مدیران ارشد پژواک رایانه، مدیرعامل شرکت چینی هوکو یعنی آقای گیوین نیز در این نشست حضور داشتند. مدیران این شرکت علاوه بر پاسخگویی به سوال‌های خبرنگاران و اصحاب رسانه، توضیحاتی درباره برنامه‌های آتی خود، جایگاه این برندها در جهان و همچنین مشکلات بازار لوازم جانبی در ایران ارائه دادند.عرضه محصولات هوکو و بروفون با گارانتی پژواک رایانهنمایندگی رسمی و انحصاری برندهای Hoco و Borofone تقریبا از هفت سال پیش در اختیار شرکت پژواک رایانه فرداد قرار دارد. این برندها محصولاتی را در بازار لوازم جانبی موبایل عرضه می‌کنند و به‌گفته مدیران این شرکت‌ها، این محصولات با ۱۲ ماه گارانتی تعویض و ۱۸ ماه ضمانت و خدمات یکپارچه در تمام نمایندگی‌های پژواک رایانه عرضه می‌شوند. پیمان پاریاو، قائم‌مقام مدیرعامل پژواک رایانه در خصوص وضعیت گارانتی محصولات این شرکت و عرضه برخی از محصولات هوکو و بروفون در فروشگاه‌های اینترنتی با گارانتی شش ماهه توضیح داد:بسیاری از محصولات ما بعد از گذشت چند ماه از زمان گارانتی در فروشگاه‌های آنلاین و مارکت پلیس‌ها عرضه می‌شوند و این موضوع برای ما هم چالش‌های زیادی را به‌وجود آورده است. مارکت پلیس‌ها قوانین خودشان را دارند و ما نیز زورمان به آنها نمی‌رسد. اما در حال مذاکره با فروشگاه‌های اینترنتی هستیم تا بتوانیم محصولات خود را با گارانتی کامل به خریداران عرضه کنیم.آقای گیوین، مدیرعامل برند هوکو و بروفون نیز در خصوص عرضه برخی محصولات با طرح مشابه برندهای اصلی مثل اپل واچ یا ایرباد اظهار کرد ما محصولات زیادی داریم که طراحی خودمان هستند، اما از طراحی محصولات برندهای دیگر مثل شیائومی، هواوی و اپل هم استفاده می‌کنیم. وی در خصوص تحریم‌های ایران نیز بیان کرد این تحریم‌ها مشکلی برای همکاری آنها با پژواک رایانه ایجاد نکرده و فقط مشکلاتی در زمینه انتقال پول داشتیم که برای این موضوع نیز راه‌حل‌هایی پیدا شده است.پیمان پاریاو، قائم‌مقام مدیرعامل پژواک رایانه همچنین گفت در استراتژی فروش و مارکتینگ ما، شهرستان‌ها را به‌عنوان هدف اصلی فروش محصولات در نظر گرفتیم و در حال حاضر توانسته‌ایم به فروش باورنکردنی در بسیاری از استان‌ها دست پیدا کنیم. وی افزود اکنون پس از اطمینان از کیفیت محصولات هوکو و بروفون، قصد داریم در تهران و فروشگاه‌های آنلاین هم به فعالیت بپردازیم. او همچنین تاکید کرد در حال حاضر برنامه‌ای برای تولید محصولات لوازم جانبی هوکو و بروفون در ایران وجود ندارد و این محصولات که در چین تولید می‌شوند، کیفیت بالاتری دارند؛ اما ممکن است در آینده به‌دلیل محدودیت‌های دولتی در زمینه واردات و تخصیص ارز، به تولید این محصولات نیز روی بیاوریم.آقای گیوین، مدیرعامل هوکو و بروفون نیز اشاره‌ای به احتمال تولید گوشی موبایل با همکاری شرکت پژواک رایانه در ایران داشت. گفتنی است هوکو و بروفون، دو برند چینی هستند که لوازم جانبی موبایل و ابزارهای مرتبط با لوازم جانبی ارتباطی و کامپیوتر را به بازار عرضه می‌کنند و محصولات این برندها نیز تنوع بسیار زیادی دارند. این شرکت تقریبا پانزده سال سابقه کار دارد و محصولات خود را علاوه بر این، به کشورهای زیادی از جمله روسیه صادر می‌کند. مالک برند هوکو در این خصوص به سوال خبرنگار گجت نیوز پاسخ داد و گفت حدود ۸۰ میلیون دلار صادرات به کشور روسیه داشته‌اند و روسیه اصلی‌ترین مقصد صادراتی این برند محسوب می‌شود.آقای گیوین همچنین در پاسخ به سوال خبرنگار گجت نیوز در رابطه با انتظارات از بازار ایران گفت با توجه به این که محصولاتشان در شهرهای مختلف ایران عرضه می‌شود و شناخته شده است، انتظار دارند سهم آنها از بازار ایران روز به روز بیشتر شود.رضا رمضان‌پور، مدیرعامل شرکت پژواک رایانه فرداد می‌گوید خدمات این شرکت به‌صورت بین‌المللی انجام می‌شود و حتی اگر کاربران این محصولات را از خارج از کشور خریداری کرده باشند نیز می‌توانند برای دریافت خدمات گارانتی به مراکز خدمات پس از فروش پژواک رایانه مراجعه کنند. پیمان رمضان پور، رئیس هیات‌مدیره پژواک رایانه نیز اظهار کرد ۹۹ درصد کالاهای این دو برند در بازار ایران، با گارانتی ۱۸ ماهه توسط پژواک رایانه عرضه می‌شوند؛ اما اندک محصولاتی هم با گارانتی ۱۲ ماهه وجود دارند. وی تاکید کرد اگر کالایی با گارانتی کمتر توسط یک فروشنده ثالث عرضه شود، به این معناست که این فروشنده بدون دریافت نمایندگی مستقیم پژواک رایانه اقدام به فروش کرده یا کالای مورد نظر از مبادی غیر قانونی وارد کشور شده است.آقای رمضان‌پور در انتهای صحبت‌های خود گفت بازار لوازم جانبی ایران به سازمان‌دهی اساسی نیاز دارد و شرکت پژواک رایانه نیز با عرضه مستقیم محصولات باکیفیت هوکو و بروفون قصد دارد ارائه خدمات کالاهای حوزه لوازم جانبی را در ایران به سطح بالاتری برساند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها