نخستین حاظری دو تک آهنگ و جلسه اختصاصی معرفی برنامه‌های جدید مرکز موسیقی در حوزه هنری

مارس 1, 2024 0 نظر 21

مرکز موسیقی حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی در حال تولید دو اثر موسیقایی جدید به نام‌های “اردیبهشت” و “آفتاب پنهانی” است. این اثرها در قالب نماهنگ و تک آهنگ به تازگی منتشر شده‌اند و با حضور هنرمندان معروف کشورمان به مخاطبان معرفی شده‌اند. آهنگ “اردیبهشت” با شعر محمدمهدی سیار و آهنگسازی میلاد عرفانپور و خوانندگی بهرام پاییز، و آهنگ “آفتاب پنهانی” با شعر قیصر امین پور و خوانندگی و آهنگسازی “وتر” منتشر شده است.

همچنین، مرکز موسیقی حوزه هنری برنامه های پژوهشی متنوع و تخصصی در زمینه های مختلف موسیقی، فقه و سیاستگذاری را برگزار می‌کند. این برنامه ها شامل دو نشست تخصصی با حضور کارشناسان معتبر فرهنگی و هنری است که در آن‌ها موضوعاتی همچون فقه و موسیقی و موسیقی، سیاستگذاری و جمهوری اسلامی مورد بحث قرار می‌گیرد. این برنامه ها با حضور مهدی کلهر و حجت‌الاسلام محمدعلی حیدری برگزار شده است و به عنوان یک فضای تخصصی و آموزشی بسیار ارزشمند برای علاقمندان به موسیقی و فرهنگ ارائه می‌شود.

۱۰:۵۶مرکز موسیقی حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی در تازه ترین فعالیت های تولیدی خود ۲ اثر موسیقایی را در حال و هوایی متفاوت پیش روی مخاطبان قرار داد.به گزارش مهر، ۲ اثر موسیقایی در قالب نماهنگ و تک آهنگ طی روزهای اخیر در قالب محصولات جدید مرکز موسیقی حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی با حضور تعدادی از هنرمندان کشورمان پیش روی مخاطبان قرار گرفت.«اردیبهشت» با شعر محمدمهدی سیار، ملودی میلاد عرفانپور، تنظیم و میکس امیرحسین اکبرشاهی و خوانندگی بهرام پاییز، «آفتاب پنهانی» با شعری از زنده یاد قیصر امین پور و آهنگسازی و خوانندگی «وتر» ۲ اثری هستند که در قالب تک آهنگ و نماهنگ منتشر شده اند.برای تماشای نماهنگ «اردیبهشت» با صدای بهرام پاییز اینجا و برای تماشای نماهنگ «آفتاب پنهانی» اینجا را کلیک کنید.مرکز موسیقی حوزه هنری که طی روزهای گذشته شاهد جابه جایی در مدیریت خود بوده است، در ادامه دیگر برنامه های پژوهشی خود نیز، برنامه‌های تخصصی «موسیقی، فقه و سیاستگذاری» را در روزهای سه‌شنبه هشتم و چهارشنبه نهم اسفند در قالب ۲ نشست تخصصی با حضور کارشناسان صاحب‌نام عرصه‌های فرهنگی و هنری برگزار کرد.در همین راستا ۲ نشست تخصصی «فقه و موسیقی» و «موسیقی، سیاستگذاری و جمهوری اسلامی» با حضور مهدی کلهر و حجت‌الاسلام محمدعلی حیدری به عنوان میزبان عنوان برنامه هایی بودند که پیش روی مخاطبان قرار گرفتند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها