واشقانی: زمان‌های زیادی چریکی می‌کنم!

ژانویه 18, 2024 0 نظر 45

مجید واشقانی، بازیگر سینما و مجری تلویزیون به عنوان مهمان اول مجله “هیچ‌یک” حضور یافته و در مصاحبه ای اظهارات خود را درباره چه‌گوارا انجام داده است. او اعتقاد دارد که ذهنش در برخی مواقع شبیه چه‌گوارا است و از استراتژی هایی که چریکی نامیده می‌شود، استفاده می‌کند. واشقانی بیان کرده که چه‌گوارا نماینده ای از تفکر و استراتژی بوده و بجای جنگ، به دنبال پیروزی بوده است. مجله “هیچ‌یک” که به سردبیری مارال دوستی و عکاسی کورش جوان، با هدف بازسازی یک چهره خاص یا لحظه تاریخی جریان فرهنگی به وجود آمده است، مصاحبه های خود را با استفاده از هوش مصنوعی انجام می‌دهد. این مجله در شماره اول خود به تحقیق درباره چه‌گوارا پرداخته و مجید واشقانی به عنوان مهمان اول مجله، در این تحقیق حضور داشته است.

۱۳:۲۱مجید واشقانی» بازیگر سینما و تلویزیون که با موضوع چه‌گوارا میهمان مجله «هیچ‌یک» شده، معتقد است خیلی مواقع چریکی عمل می‌کند.
به گزارش ایرنا، مجید واشقانی بازیگر و مجری با حضور در اولین شماره هیچ‌یک درباره‌ چه‌گوارا افزود: سبک زندگی من شبیه چه‌گوارا نیست اما ذهنم چرا. خیلی از مواقع چریکی عمل می‌کنم.وی یادآور شد: چه‌گوارا فرد نیست، تفکر است؛ هوش نیست، استراتژی است، جنگ نیست، پیروزی است. مقاومت ملت است در یک اسم.«هیچ‌یک» مجله‌ پژوهشی فرهنگ، هنر و سبک زیست است که تلاش می‌کند با بازسازی یک چهره خاص یا لحظه تاریخی جریانِ فرهنگی بسازد.مصاحبه‌های این مجله به کمک هوش مصنوعی انجام می‌شود. مدیر مسئول «هیچ‌یک» چاوش شیرانی است. این مجله به سردبیری مارال دوستی و عکاسی کورش جوان در اولین شماره خود با حضور «مجید واشقانی» به سراغ پژوهش درباره‌ چه‌گوارا رفته است.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها