گلکسی اس ۲۴ اولترا: با تصاویر واقعی به شگفتی بپیوندید!

ژانویه 7, 2024 0 نظر 33

گلکسی اس ۲۴ اولترا یکی از جدیدترین محصولات شرکت سامسونگ است که با تصاویر واقعی خود، طرفداران را سورپرایز کرده است. این گوشی هوشمند با صفحه نمایش داینامیک AMOLED 6.8 اینچی، دوربین ۱۰۸ شواپیکسلی برای عکس‌های با کیفیت بالا، پردازنده قدرتمند Snapdragon 888 و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری، امکانات بیشتری را به کاربران ارائه می‌دهد.

این گوشی با طراحی زیبا و منحصر به فرد، برای کاربرانی که به دنبال یک تجربه چششویر و پرقدرت هستند، مناسب است. همچنین با امکاناتی مانند شارژ سریع ۲۵ واتی، حالت های عکاسی متنوع، حفاظت از گوشی با گوریلا گلس و قابلیت اتصال به شبکه ۵G، این گوشی انتخاب عالی برای افراد فعال و علاقمند به فناوری است.

بنابراین، گلکسی اس ۲۴ اولترا با ارائه این امکانات و ویژگی‌های برتر، انتظارات طرفداران را برآورده کرده و به عنوان یک گوشی هوشمند پیشرفته و مدرن شناخته می‌شود.

جدیدترین تصاویر گوشی گلکسی اس ۲۴ اولترا – Galaxy S24 Ultra جزئیاتی از طراحی ظاهری، ابعاد و ماژول دوربین این پرچمدار را افشا می‌کند.

در فاصله تنها چند هفته مانده تا رونمایی رسمی از سری گوشی‌های گلکسی اس ۲۴ سامسونگ، تصاویر مربوط به مدل اولترا این گوشی به‌تازگی در فضای اینترنت پخش شده و جزئیاتی را در خصوص ابعاد و طراحی این محصول در اختیارمان قرار می‌دهد. این تصاویر که توسط اکانت توییتر @WorkaholicDavid منتشر شده‌اند، نمای نهایی پشت و جلوی این گوشی را به‌طور کامل به تصویر کشیده و چینش دوربین‌ها و ابعاد دستگاه را به‌طور کامل مشخص می‌کنند.

در گجت نیوز بخوانید:

رندرهای رسمی گلکسی S24 اولترا و S24 پلاس سامسونگ را در اینجا ببینید

تصاویر گلکسی اس ۲۴ اولترا و مشخصات فنی این گوشی پرچمدار

تصاویر افشا شده از Galaxy S24 Ultra تا حد زیادی تاییدکننده شایعات پیشین پیرامون این گوشی هستند. پرچمدار سال ۲۰۲۴ سامسونگ از طراحی خمیده لبه‌ها فاصله گرفته و پذیرای صفحه نمایشی کاملا تخت با حاشیه‌های فوق‌العاده باریک است. همچنین در قسمت پشت هم شاهد همان طراحی آشنای ماژول دوربین و حلقه‌های اطراف چهار حسگر موجود در این گوشی خواهیم بود. البته به نظر می‌رسد اندازه حسگرهای به کار رفته در این گوشی اندکی بزرگتر از قبل شده‌اند که این مساله می‌تواند گویای ارتقای دوربین‌ها در S24 Ultra باشد.

گوشی Galaxy S4 Ultra

همان‌طور که می‌توان حدس زد ماژول دوربین در گلکسی اس ۲۴ اولترا مهم‌ترین نقطه قوت آن خواهد بود. حسگر اصلی این ماژول دوربین ۲۰۰ شواپیکسلی بوده و با نام ISOCELL HP2SX شناخته می‌شود. این حسگر قدرتمند توانایی ثبت جزئیات و شفافیت فوق‌العاده‌ای را خصوصا در شرایط نوری نامناسب خواهد داشت. علاوه بر این، برخی شایعات نیز گویای قابلیت ضبط ویدیوهای ۴K با نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه توسط این گوشی خواهند بود که می‌تواند رکورد جدیدی را در دنیای گوشی‌های موبایل به نام سامسونگ ثبت کند.

تصاویر گلکسی اس 24 اولتراتصاویر گلکسی اس 24 اولترا

به جز قابلیت‌های دوربین، گلکسی اس ۲۴ اولترا همچنین به یک صفحه نمایش ۶٫۸ اینچی با پانل‌های داینامیک امولد ۲X مجهز خواهد بود که رزولوشن QHD+ (معادل ۱۴۴۰p) را ارائه کرده و حداکثر روشنایی آن ۲۶۰۰ نیت خواهد بود. گلکسی اس ۲۴ اولترا همچنین مثل اکثر پرچمداران دیگر اندرویدی به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ مجهز بوده و عملکردی مثال‌زدنی را در انجام بازی‌های پرجزئیات و مالتی تسکینگ ارائه خواهد داد. علاوه بر این، رابط کاربری وان یو آی ۶٫۱ بر پایه سیستم عامل اندروید ۱۴ هم روی این گوشی نصب بوده و قابلیت‌های هوش مصنوعی پیشرفته و منحصربفردی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. این قابلیت‌های پیشرفته هوش مصنوعی مولد، Galaxy AI نام خواهد داشت که قصد دارد با استفاده از الگوریتم‌های پیشرفته هوش مصنوعی و یادگیری ماشین تجربه کار با گوشی های جدید سامسونگ را ارتقا دهد.

Galaxy S24 Ultra همچنین به یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی هم مجهز خواهد بود و از شارژ سریع پشتیبانی خواهد کرد؛ به‌طوری که بر اساس اطلاعات موجود، شارژ باتری این گوشی از صفر تا ۶۵ درصد تنها ۳۰ دقیقه زمان خواهد برد. اخبار پیرامون این پرچمدار کره‌ای‌ها همچنین حاکی از عرضه آن در رنگ‌های خاکستری، مشکی، زرد و بنفش خواهد بود. علاوه بر این، فروشگاه سامسونگ نیز رنگ‌های نارنجی، سبز کم‌رنگ و آبی کم‌رنگ آن را به‌طور انحصاری عرضه خواهد کرد.

سامسونگ قصد دارد گلکسی اس ۲۴ اولترا را به همراه مدل‌های استاندارد و پلاس در یکی از مورد انتظارترین رویدادهای تکنولوژیک سال در تاریخ ۱۷ ژانویه رونمایی کند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها