ترسناک‌ترین و دیدنی‌ترین مکان‌های متروکه جهان + تصاویر واقعی

مارس 4, 2024 0 نظر 58

دیدنی ترین و ترسناک ترین مکان های متروکه در جهان

مکان های متروکه در سراسر جهان همواره جذابیت و ترس را همزمان برای بازدید کنندگان به وجود می آورند. این مکان ها اغلب شاهکارهای معماری قدیمی یا مناطقی هستند که به دلیل حوادث طبیعی یا انسانی ترک شده‌اند و امروزه جاذبه ویژه‌ای برای مسافران و علاقمندان به ماجراجویی دارند.

از جمله دیدنی‌ترین و ترسناک‌ترین مکان‌های متروکه در جهان می‌توان به شهر قدیمی پرایپیات در اوکراین، جزیره یوشیما در ژاپن و شهر قدیمی بلینگو بیچ در آلبانی اشاره کرد. این مکان‌ها با مناظر زیبا و همزمان مخاطراتی که با خود دارند، گزینه‌هایی مناسب برای سفرهای ماجراجویی و استراحت از زندگی شلوغ شهری هستند.

با دیدن تصاویر زیبا و جذاب این مکان‌ها، شما نیز می‌توانید از زیبایی و ترسناکی طبیعت و معماری دوران های گذشته لذت ببرید و تجربه‌های بی‌نظیری را ثبت کنید. در کل، بازدید از مکان‌های متروکه می‌تواند یک تجربه فراموش ناپذیر برای شما باشد.

ارسال شده توسط: ندیم نجم آبادی ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۰۲در این تصاویر، برخی از جذاب ترین و ترسناک ترین مکان های متروکه جهان را می‌بینید؛ سازه‌ها و جاهایی که زمانی رونق و ابهت داشتند، حالا اما فراموش‌شده و آشفته هستند.عکاسی از مکان‌های متروکه که با عنوان urbex هم شناخته می‌شود، در واقع شکار زیبایی‌های نهفته در فضاهای فراموش‌شده و سازه‌های در حال فرسایش است. این شامل کارخانه‌ها، بیمارستان‌ها، مدارس و فضاهای مختلف شهری و روستایی می‌شود که در گذر زمان، به حال خود رها شده‌اند. همین رهاشدگی، گاهی اوقات جلوه‌ای ترسناک به مکان های متروکه گوشه و کنار جهان می‌دهد که برخی از ناب ترین آن‌ها را در تصاویر زیر می‌بینید.در این ژانر عکاسی، هنرمندان سعی می‌کنند طوری با زاویه نور و سایه‌ها بازی کنند که بازتاب‌دهنده اتمسفر رمزآلود، غریب و سودازده این مکان‌ها باشند. هر یک از این عکس‌ها، راوی حکایتی از گذشته‌ها هستند؛ نمایانگر لوکیشن‌هایی که روزگاری محل زندگی و تجمع انسان‌ها بودند؛ اما امروز به فراموش‌خانه تاریخ سپرده شده‌اند.تصاویری تماشایی از ترسناک ترین مکان های متروکه جهان۱- جزیره‌ای متروکه در ژاپن:۲- یک بیمارستان سلامت روان در اسکاتلند:۳- هتل بلوِیدر در سوئیس:۳- هتل سالتو در کلمبیا:۴- قلعه دانالاستر در اسکاتلند:۶- قلعه متروکه مک‌درمات، در دریاچه لاف‌کی، ایرلند:۷- یک مترو متروکه در روسیه:۸- یک تونل متروکه در فرانسه:۹- کاخی متروکه در جنگل‌های ایرلند:۱۰- یک بیمارستان روانی متروکه در مجارستان:۱۱- روستایی متروکه در سوئیس:۱۲- کشتی کروز آلمانی، به گل نشسته در سواحل جزایر سلیمان:۱۳- هتلی در لبه دریاچه، ایتالیا:۱۴- یک شهر بازی به حال خود رها شده در ژاپن:۱۵- قلعه‌ای متروکه در فرانسه:اما اگر حضور در این مکان‌ها را ترسناک نمی‌دانید، با ۱۲ جاده خطرناک و مرگ‌آفرین که عبور از آن‌ها نیاز به شجاعت دارد، چطورید؟

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها