بررسی هنر عکاسی مینیمالیسم در موزه خانه دکتر شریعتی

ژانویه 22, 2024 0 نظر 89

در سی امین نشست کانون عکاسی شفق در فرهنگسرای سرو، موضوع “عکاسی مینیمالیسم” در خانه موزه دکتر شریعتی مورد بررسی قرار خواهد گرفت. این نشست با حضور علیرضا باقری ثانی، سه شنبه ۳ بهمن ماه، برگزار می‌شود. در این نشست، به مباحثی از قبیل فلسفه مینیمالیسم، نگاه مینیمالیسم، قدرت مینیمالیسم، آرامش مینیمالیسم، فرایند عکاسی مینیمالیست و موفقیت در عکاسی مینیمالیست پرداخته خواهد شد.

علیرضا باقری ثانی با زمینه‌ای هنری گسترده از جمله فیلمسازی و عکاسی، از سال ۱۳۹۶ در عرصه عکاسی فعالیت می‌کند. او عکس‌های مینیمالیستی بسیاری را دریافت کرده و از جوایز معتبری بهره‌مند شده است از جمله مقام اول در مسابقات مختلف در آمریکا، انگلستان، اتریش، فرانسه و روسیه.

برای شرکت در این کارگاه، علاقه‌مندان می‌توانند به خانه موزه دکتر شریعتی مراجعه کرده یا با شماره تماس ۶۶۹۴۵۱۵۱ تماس بگیرند.

۱۰:۳۴در سی امین نشست کانون عکاسی شفق فرهنگسرای سرو، به “عکاسی مینیمالیسم” در خانه موزه دکتر شریعتی می پردازد.به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای سرو، در ادامه سلسله نشست های کانون عکاسی شفق، این هفته به موضوع “عکاسی مینیمالیسم” با حضور علیرضا باقری ثانی، سه شنبه ۳ بهمن ماه، ساعت ۱۶ در خانه موزه دکتر شریعتی پرداخته می شود.در این نشست به موضوعات چون فلسفه مینیمالیسم، نگاه مینیمالیسم، قدرت مینیمالیسم، آرامش مینیمالیسم، فرایند عکاسی مینیمالیست و موفقیت در عکاسی مینیمالیست توسط استاد علیرضا باقری ثانی مطرح می شود.علیرضا باقری ثانی متولد ۱۳۶۳ در گرگان است، فعالیت هنری خود را با علاقه نویسندگی آغاز کرد و در سال ۱۳۸۸ بعد از گذراندن دوره جامع فیلمسازی را در انجمن سینمای جوانان ایران فعالیت هنری خود را با ساخت چند فیلم کوتاه و نوشتن فیلمنامه ادامه داد. وی همچنین گواهی دوره جامع کارگردانی سینما را در سال ۱۳۹۴ از موسسه فیلمسازی هیلاج اخذ نمود او برای ارتقا سطح هنر تصویری خود در سال ۱۳۹۶ فعالیت در رشته عکاسی را آغاز کرد، باتوجه به علاقه شخصی او به سبک زندگی مینمیالیستی و تحقیق و پژوهش‏های زیادی که در این زمینه داشته است عمده عکسهای او در سبک مینیمالیستی و جوایز متعدد و مهمی را در سالهای اخیر کسب کرده که تعدادی از مهمترین افتخارت او بدین شرح می باشد:مقام اول عکاسی مفهومی, Refocus Awards 2023,Color Contest, امریکامقام اول رای مردمی People Vote Award , Refocus Awards 2023,Color Contest , امریکامقام اول, عکاسی معاصر ۲۰۲۳, WMPO Awards اتریشمقام اول, عکاسی فاین آرت Category Art Fine2022, Awards ND ,انگلستانمقام اول و برنده جایزه بزرگ ۲۰۲۲, Awards ColorPro , انگلستانمقام دوم عکاسی فاین آرت Film:Categories, Art Fine2021, IPA ,امریکامقام دوم عکاسی خیابانی Paris,Awards WPE,فرانسهمقام دوم در بخش چشم خلاق Eye Creative 2021, Awards Photography Global PX500بهترین عکاس و بهترین عکس مینمالیسم , (۲۰۲۳Minimalism Conceptual (Awards ,35روسیهبهترین عکاس مینمیالیسم , (۲۰۲۱Minimalism Conceptual (Awards ,35 روسیهو بیش از ۲۵ مدال از مسابقات عکاسی فیاپ و افتخارت دیگر.علاقه مندان برای شرکت در این کارگاه می توانند به خانه موزه دکتر علی شریعتی خیابان جمالزاده شمالی، نرسیده به خیابان دکتر فاطمی غربی، کوچه نادر، شماره ۹ واقع شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۶۶۹۴۵۱۵۱ تماس بگیرید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها