برگزاری نمایشگاه حضور همراه اول در رسانه های ایران

فوریه 18, 2024 0 نظر 26

نمایشگاه رسانه های ایران با حضور همراه اول برگزار می‌شود

نمایشگاه رسانه های ایران یکی از مهمترین رویدادهای فرهنگی و صنعتی کشور است که هر ساله با حضور شرکت ها و نهادهای مختلف، به معرفی آخرین دستاوردها و فناوری های مرتبط با این حوزه می‌پردازد. امسال نیز این نمایشگاه در حال برگزاری است و با حضور شرکت همراه اول، یکی از بزرگترین ارائه دهندگان خدمات ارتباطی در کشور، به ویژگی و اهمیت بیشتری دست یافته است.

حضور شرکت همراه اول در این نمایشگاه به عنوان یکی از پیشگامان صنعت ارتباطات در ایران، فرصت یکتایی برای معرفی آخرین تکنولوژی ها و خدمات ارتباطی به مخاطبان و علاقه‌مندان به این حوزه فراهم می‌آورد. از طرفی، حضور این شرکت نشان از تعهد و تمایل آن به ارتقاء سطح خدمات ارائه شده به مشتریان و بهبود فناوری های مورد استفاده است.

با توجه به اهمیت و وضعیت ویژه این نمایشگاه، حضور همراه اول می‌تواند به گسترش و توسعه این صنعت و بهبود دسترسی عموم به تکنولوژی های رسانه و ارتباطات کمک شایانی کرده و انتظار می‌رود که مخاطبان به این نمایشگاه با استقبال گسترده‌ای روبرو شوند.

ارسال شده توسط: مصطفی معصوم‌پور ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۱۰بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران از روز یکشنبه ۲۰ بهمن به مدت چهار روز برگزار می‌شود و همراه اول نیز در این رویداد حضور دارد.مصلی امام خمینی تهران از امروز یکشنبه ۲۰ بهمن ماه ۱۴۰۲ به مدت چهار روز میزبان بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران (نمایشگاه مطبوعات) خواهد بود. همراه اول به‌عنوان پرچمدار توسعه ۵G در ایران و پیشتاز در حوزه تحول دیجیتال نیز در این رویداد حضور دارد. اولین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور تا روز چهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲ در غرفه‌ای مستقل با سرویس‌های همراه من، همراه یار و از من بپرس به این نمایشگاه آمده و پاسخگوی بازدیدکنندگان و اهالی رسانه حاضر در نمایشگاه خواهد بود.اولین دوره نمایشگاه مطبوعات در سال ۱۳۷۲ و همزمان با نمایشگاه کتاب و در کنار آن برگزار شده بود، اما از سال ۱۳۸۵ شاهد برگزاری این نمایشگاه به‌شکل کاملا مستقل در تقویم نمایشگاهی کشور هستیم. حالا پس از ۶ سال وقفه، بیست و چهارمین دوره نمایشگاه مطبوعات توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با نام و رویکرد جدید نمایشگاه رسانه های ایران برگزار می‌شود.شعار و برنامه‌های بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایرانشعار رویداد امسال برگرفته از مصراع شعر شاهنامه فردوسی «نجستم همیشه جز از راستی» است. وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌گوید قرار است بعد از چندین سال تعطیلی و وقفه، نمایشگاه امسال با حضور بیش از ۶۰۰ واحد خبری، خبرگزاری، روزنامه و انسان رسانه برگزار شود. علاوه بر این مقرر شده که در جریان برگزاری این نمایشگاه از چهره‌های رسانه‌ای ملی و استانی تقدیر به عمل بیاید.از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده برای این رویداد می‌توان به برگزاری نشست‌های تخصصی متعدد در قالب اقتصاد رسانه، تجربه کاوی و همین‌طور رونمایی کتاب اشاره کرد. نمایشگاه امسال از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۸:۳۰ روزهای یکشنبه ۲۰ بهمن تا چهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲ در مصلی امام خمینی تهران از علاقه‌مندان به حوزه رسانه میزبانی می‌کند. بازدیدکنندگان می‌توانند با مراجعه به غرفه همراه اول در این نمایشگاه، سوالات خود را با سرویس «از من بپرس» مطرح نمایند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها