تارا V4 ال ایکس: قیمت شگفت‌انگیز در بازار ایران!

فوریه 13, 2024 0 نظر 26

تارا V4 ال ایکس یکی از محصولات برند تارا است که با قیمت مناسب و باورنکردنی در بازار ایران عرضه شده است. این خودرو با طراحی زیبا و ویژگی‌های مدرن، توانسته است توجه بسیاری از مشتریان خود را به خود جلب کند.

یکی از ویژگی‌های برجسته تارا V4 ال ایکس، موتور قدرتمند و بهره‌ور است که به کاربران امکان می‌دهد تا از تجربه‌ی رانندگی لذت برده و همچنین سواران را به مقصد خود برساند. همچنین، فضای داخلی خودرو با کیفیت بالا و امکانات رفاهی، این خودرو را یک انتخاب عالی برای خریداران می‌کند.

با توجه به ارائه‌ی این خودرو با قیمت باورنکردنی در بازار ایران، تارا V4 ال ایکس می‌تواند یک گزینه‌ی عالی برای خریدارانی با بودجه محدود باشد که به دنبال خرید یک خودرو مدرن، ایمن و با کیفیت هستند. به همین دلیل، می‌توان گفت که تارا V4 ال ایکس باعث ایجاد رقابت سالم و رضایتمندی برای مشتریان و تولیدکنندگان خودروهای داخلی و خارجی شده است.

۲۴ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۳۹

ایران خودرو به تازگی تارا V4 ال ایکس را راهی بازار کرده اما به نظر می‌رسد این سدان ملی با قیمت‌های عجیب و غریبی در بازار آزاد به فروش می‌رسد.

پروسه قیمت گذاری خودروهای ملی عجیب و غریب است و نمی‌توان از آن سر در آورد. ایران خودرو بی‌توجه به آنچه شورای رقابت اعلام می‌کند، قیمت محصولاتش را افزایش می‌دهد و سایپا هم با همین شیوه یا شاید اندکی تغییر روزگار می‌گذراند. یکی از ماشین‌های باکیفیت آبی پوشان جاده مخصوص، تارا است که این روزها با تیپ V4 ال ایکس به بازار آمده و فول ترین نسخه این سدان زیبا به حساب می‌آید.

قیمت‌های نجومی تارا V4 ال ایکس

تارا V4 ال ایکس

علیرغم اینکه از عرضه تارا وی ۴ ال ایکس در بازار آزاد زمان زیادی نمی‌گذرد اما قیمت گذاری آن نجومی بوده و هوش از سر آدم می‌برد. طی چند روز گذشته حضور این سدان ملی در بازار پررنگ شده و همین موضوع باعث شده سوداگران روی کار بیایند و قیمت‌های دلخواه برای این خودرو تعیین کنند.

اگر بخواهیم تفاوت تارا V4 ال ایکس را با تارا اتوماتیک V4 ساده در نظر بگیریم باید به دو آپشن اضافه آن از جمله تنظیم برقی گودی کمر و تنظیم برقی کفی صندلی شاگرد اشاره کنیم. همین دو آپشن به ظاهر ساده باعث شده قیمت خودرو با نسخه ساده‌اش تفاوت قیمتی عجیب داشته باشد.

تارا V4 ال ایکستارا V4 ال ایکس

در حال حاضر با توجه به گزارش‌های میدانی، سدان تازه وارد ایران خودرو در بازار آزاد تا سقف یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان قیمت می‌خورد. البته ناگفته نماند تعداد زیادی از آگهی‌های خودروی مذکور در محدوده قیمتی یک میلیارد و ۸۰ میلیون هستند و برخی تا یک میلیارد و ۱۱۰ میلیون تومان هم رفته‌اند.

کد کلاس تارا V4 ال ایکس ۳۲۳۱۱ است و زیر کاپوت خود مجهز به یک پیشرانه ۱٫۶ لیتری شده که پیش تر روی پژو پارس تی یو فایو پلاس نصب شده بود. این موتور نسبتا قوی می‌تواند حداکثر ۱۱۳ اسب بخار قدرت و ۱۴۴ نیوتن متر گشتاور تولید کند و نیروی محرکه خود را از طریق یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک به محور جلو انتقال دهد.

تارا V4 ال ایکستارا V4 ال ایکس

از جمله امکانات رفاهی این سدان می‌توان به چراغ خوشامدگویی، سانروف برقی، استارت دکمه‌ای، صندلی برقی شش حالته راننده، پشتی برقی صندلی شاگرد، گرم کن صندلی‌های جلو، تهویه الکتریکی دستی، سنسور پارک و دوربین دنده عقب با خطوط پویا، نمایشگر لمسی، اندروید اتو، اپل کارپلی، شیشه‌های عقب دودی، کروز کنترل، محدودکننده سرعت، رینگ آلومینیومی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل حرکت در سربالایی، رودری‌های جدید، زیرآرنجی ردیف عقب، تریم داخلی چرم و پارچه، چهار کیسه هوا، سنسور نور، سنسور باران، چراغ روشنایی روز، بازشوی در صندوق عقب با سنسور حرکتی پا، چراغ‌های عقب جدید، آینه الکتروکرومیک، چراغ داشبورد و چراغ آفتابگیر اشاره کرد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها