همراه اول حمایت کننده چهلمین مسابقات بین‌المللی قرآن کریم است

فوریه 16, 2024 0 نظر 99

همراه اول، یکی از ارائه دهندگان موبایل و اینترنت از برگزاری چهلمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم حمایت می‌کند. این حمایت نشان از توجه این شرکت به مسائل فرهنگی و مذهبی است و نشان دهنده اهمیتی است که این شرکت به انگیزه‌ها و مسائل مرتبط با اعتقادات مذهبی مشتریان خود می‌دهد.

با حمایت از این نوع مسابقات، همراه اول به اهداف فرهنگی و دینی جامعه مردم کمک می‌کند. این مسابقات دوره‌ای برگزار می‌شوند و به شرکت‌کنندگان این امکان را می‌دهند تا مهارت خواندن و تلاوت قرآن کریم خود را به رخ دیگران بکشانند و با یکدیگر رقابت کنند.

اهمیت و ارزش این مسابقات از نظر دینی و فرهنگی بسیار بالاست و حمایت همراه اول از این مسابقات نشان از پاسخگویی این شرکت به ارزش‌ها و مسائل مربوط به جامعه است. از این رو، حمایت همراه اول از برگزاری این مسابقات می‌تواند به عنوان گامی مهم در جهت ترویج ارزش‌های دینی و فرهنگی در جامعه مورد توجه قرار گیرد.

۲۷ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۱۸

همراه اول که به عنوان حامی برگزاری چهلمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم شناخته می‌شود، امکان پخش زنده این رویداد از طریق پلتفرم روبیکا را فراهم ساخت.

چهلمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران به عنوان بزرگترین رویداد قرآنی جهان اسلام از ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ فعالیت خود را در سالن اجلاس سران اسلامی آغاز کرده و تا ۲ اسفند ۱۴۰۲ نیز ادامه خواهد داشت. اپراتور همراه اول نیز به عنوان حامی این رویداد محسوب می‌شود.

برگزاری چهلمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم

رئیس ستاد برگزاری این مسابقات اعلام کرد در این دوره از مسابقات بین‌المللی قران کریم شرکت‌کنندگانی از ۵ قاره جهان حضور پیدا کردند و از این لحاظ ارتباط بیش از پیش بین ملت‌های مختلف بر پایه قران ایجاد شده است. همراه اول نیز زمینه اشاعه هر چه بیشتر آن را در فضای آنلاین به وجود آورده است.

همراه اول این رویداد را در روزهای برگزاری به شکل زنده از بستر روبیکا پخش می‌کنند و تمام مشترکان تلفن همراه می‌توانند با ترافیک داخلی به شکل زنده این رویداد را مشاهده کنند.

در افتتاحیه این رویداد فرهنگی ۶۹ نفر از ۴۰ کشور جهان حضور داشتند و در این مراسم محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی به سخنرانی پرداخت. همچنین سید ابراهیم رییسی، رئیس جمهور نیز در مراسم اختتامیه آن حضور خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: آموزش فعال یا غیرفعال‌سازی آهنگ پیشواز همراه اول، ایرانسل و رایتل + پیشواز عبادت

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها