پایان خداحافظی «ژیلت» از دوره استالین

مارس 14, 2024 0 نظر 19

نمایش «ژیلت» با کارگردانی حسن جودکی، که بدون شک یکی از بهترین نمایش‌های تئاتر این فصل بود، روز جمعه ۲۵ اسفند در سالن سمندریان تماشاخانه ایران‌شهر به پایان خود می‌رسد. این نمایش که بر اساس اثری از عباس عبدالله‌زاده ساخته شده، داستان یک نویسنده در دوران سیاست‌های سخت‌گیرانه سانسور شوروی زیر حکومت استالین را به تصویر می‌کشد.

بازیگران اصلی این نمایش، امیرکاوه آهنین‌جان و شهروز دل‌افکار هستند که با اجرای استثنایی خود توانستند تماشاگران را شگفت‌زده کنند. خصوصاً دل‌افکار که به تازگی جایزه بهترین بازیگری تئاتر جشن حافظ را برای بازی در نمایش «مکبث زار» از آن خود کرده است.

با اجرای این نمایش، حسن جودکی یکبار دیگر نشان داد که چقدر استعداد و تجربه‌ای در زمینه کارگردانی تئاتر دارد. مخاطبانی که این نمایش را دیده‌اند، هشوی از نحوه‌ی اجرا، بازیگران و داستان آن تحسین کرده و خوشحال شده‌اند. این نمایش با حضور عمومی در روز جمعه ۲۵ اسفند به پایان خود می‌رسد، اما اثری بر جای می‌گذارد که خاطره‌ای خوب و فراموش‌نشدنی در ذهن تماشاگران به جا خواهد گذاشت.

۱۱:۳۳نمایش «ژیلت» به کارگردانی حسن جودکی روز جمعه ۲۵ اسفند در سالن سمندریان تماشاخانه ایران‌شهر به کار خود پایان می‌دهد.به گزارش مهر، حسن جودکی که در جدیدترین تجربه کارگردانی خود نمایش «ژیلت» نوشته عباس عبدالله‌زاده را از ۱۸ بهمن در سالن سمندریان تماشاخانه ایران‌شهر روی صحنه برده است، روز جمعه ۲۵ اسفند به اجرای عمومی این اثر نمایشی پایان می‌دهد.«ژیلت» یک کمدی سیاه درباره‌ نویسنده‌ای در پی مجوز در دوران سیاست‌های سخت‌گیرانه سانسور شوروی زیر سلطه‌ استالین است.امیرکاوه آهنین‌جان و شهروز دل‌افکار بازیگران این اثر نمایشی هستند. دل‌افکار به تازگی جایزه بهترین بازیگری تئاتر جشن حافظ را برای بازی در نمایش «مکبث زار» از آن خود کرد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها