پراید ۱۵۱ سایپا به شرایط ویژه پیش فروش در دهه فجر

فوریه 2, 2024 0 نظر 34

شرایط پیش فروش وانت پراید ۱۵۱ سایپا در دهه فجر

وانت پراید ۱۵۱ سایپا از جمله خودروهای محبوب و پرطرفدار در بازار خودروی ایران است. این خودرو با ظرفیت بارگیری بالا و قیمت مناسب، توانسته است جای خود را در بازار خودروسازی ایران پیدا کند و توجه بسیاری از مشتریان را به خود جلب کند.

شرایط پیش فروش وانت پراید ۱۵۱ سایپا در دهه فجر برای علاقمندان به خرید این خودرو امکانات و تسهیلات ویژه‌ای را فراهم می‌کند. با ارائه اقساط مناسب و مهلت‌های پرداخت طولانی، این شرایط افراد را ترغیب می‌کند تا این خودرو را به راحتی بخرند.

بهره‌مندی از تخفیفات ویژه، امکانات خرید با مبلغ کمتر، و گارانتی‌های بلندمدت از دیگر مزایای شرایط پیش فروش وانت پراید ۱۵۱ سایپا است. با این شرایط و امکانات، مشتریان می‌توانند با آرامش خاطر و با اطمینان خودروی مورد نظر خود را انتخاب کرده و به راحتی خریداری کنند.

بنابراین، شرایط پیش فروش وانت پراید ۱۵۱ سایپا در دهه فجر می‌تواند برای علاقه‌مندان به خرید یک وانت مطمئن و با کیفیت، گزینه مناسبی باشد.

شرایط پیش فروش وانت پراید ۱۵۱ سایپا در دهه فجر اعلام شد. سایپا ۱۵۱ به مناسبت دهه فجر به شکل پیش فروش به متقاضیان عرضه می‌شود.

گروه خودروسازی سایپا از روز پنجشنبه ۱۲ بهمن تا زمان تکمیل ظرفیت وانت پراید ۱۵۱ را به شکل پیش فروش به مشتریان عرضه کرده است. متقاضیان از طریق سایت فروش اینترنتی می‌توانند برای خرید این خودرو اقدام کنند. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با جزئیات فروش این خودرو آشنا خواهیم شد.

شرایط پیش فروش وانت پراید ۱۵۱ 

شرایط پیش فروش وانت پراید 151شرایط پیش فروش وانت پراید 151

در این طرح سایپا SE151 با کفی اتاق بار تیپ DA با مبلغ پیش‌پرداخت ۱۲۹ میلیون و ۵۱۷ هزار تومان و سایپا SE151 تیپ DA با مبلغ پیش‌پرداخت ۱۲۸ میلیون و ۱۷ هزار تومان به مشتریان عرضه می‌شود. موعد تحویل این خودروها مرداد ۱۴۰۳ اعلام شده و قیمت خودرو نیز همان قیمت روز خودرو در زمان تحویل مندرج در قرارداد مشتریان خواهد بود.

پیکاپ وانت سایپا شرایط فروش خودرو

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها