پیکاپ کلوت اتوماتیک تیپ ۲ بدون بهره در فروش اقساطی بهمن ۱۴۰۲

فوریه 15, 2024 0 نظر 32

شرایط فروش بدون بهره اقساطی برای پیکاپ کلوت اتوماتیک تیپ ۲ در بهمن ۱۴۰۲

اگر به دنبال یک پیکاپ با توانایی اتوماتیک و با شرایط فروش اقساطی بدون بهره هستید، پیکاپ کلوت تیپ ۲ می‌تواند گزینه‌ای عالی برای شما باشد. این پیکاپ با ظاهری زیبا و طراحی‌ای عملی، مناسب برای استفاده روزمره و حمل بار است.

با شرایط فروش اقساطی بدون بهره، دیگر نیازی به پرداخت یکجا وجه نقدی ندارید، بلکه می‌توانید این خودرو را با اقساط ماهیانه راحت و بدون هیچ سودی تهیه کنید.

پیکاپ کلوت تیپ ۲ با موتور قدرتمند و توانایی باربری بالا، می‌تواند نیاز‌های شما را در حمل بارهای سنگین و یا استفاده در مسیرهای دشوار برطرف کند. همچنین، با فناوری‌های روز و امکانات جانبی مدرن، راننده و مسافران احساس راحتی و لذت بیشتری در هر سفر خواهند داشت.

بنابراین، اگر به دنبال یک پیکاپ کارآمد و با شرایط فروش اقساطی بدون بهره هستید، پیکاپ کلوت تیپ ۲ یک گزینه عالی برای شما خواهد بود.

شرایط فروش اقساطی بدون بهره پیکاپ کلوت اتوماتیک تیپ ۲ اعلام شد. در ادامه جزئیات اقساط، قیمت و تسهیلات Kalut AT مکث موتور را مشاهده کنید.

جدیدترین اخبار خودرو داخل کشور حاکی از این است که گروه خودرویی دلیل به‌عنوان نمایندگی مکث موتور شرایط فروش اقساطی بدون بهره کلوت اتوماتیک تیپ ۲ برای بهمن ماه جاری را اعلام کرد.

شرایط فروش اقساطی کلوت اتوماتیک تیپ ۲ برای بهمن ماه

شرایط فروش اقساطی پیکاپ کلوت اتوماتیک تیپ ۲ در بهمن ۱۴۰۲

در نمایندگی دلیلی مکث موتور تعدادی سهمیه و حواله خرید پیکاپ کلوت اتوماتیک تیپ ۲ عرضه می‌شود. مشتریان با توجه به شرایط فروش اعلامی باید مبلغ ۸۲۰ میلیون تومان را پیش‌پرداخت کنند و بقیه مبلغ را در اقساط ۱۸ ماهه بپردازند. ۱ میلیارد تومان هم تسهیلات بدون سود برای این طرح فروش در نظر گرفته شده است.

متقاضیان برای خرید وانت کلوت اتوماتیک تیپ ۲ با شرایط فوق‌ تا ۲۷ بهمن پیش رو مهلت دارند. ضمناً باید اشاره کرد که دستگاه‌های ارائه شده در این طرح، محدود است و متقاضیان باید هرچه زودتر نسبت به خرید اقدام کنند.

کلوت AT تیپ ۲ گذشته از امکانات رفاهی و ایمنی تیپ ۱، از امکاناتی جدید نظیر دی‌لایت، سنسور نور، سنسور باران و سیستم رصد باد تایر برخوردار است. از جمله امکانات مشترک آن با تیپ ۱ هم می‌توان به ترمز ABS، توزیع الکترونیکی نیرو ترمز، کنترل پایداری الکترونیکی، کنترل کشش، ۲ ایربگ، نمایشگر ۹ اینچی سیستم مولتی مدیا و تنظیم برقی ۶ جهته صندلی راننده اشاره کرد.

زیر کاپوت Kalut اتوماتیک یک موتور ۲٫۴ لیتری توربوشارژ قرار دارد که می‌تواند ۲۱۵ اسب بخار قدرت و ۳۲۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند. نیرو محرکه این خودرو پیکاپ را یک گیربکس اتوماتیک ۶ سرعته به چرخ‌ها هدایت می‌کند. ضمن این‌که مصرف سوخت آن ۱۲٫۶ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر برآورد شده است.

همچنین بخوانید: معرفی پیکاپ کلوت برقی از شرکت مکث موتور + مشخصات فنی و عکس مقایسه پیکاپ مکث کلوت با فوتون تونلند G7

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها