پردهی پشت کوالای حضور تبلیغی هنرمندان در «کوروش کمپانی»؛ جهان پهلوان تختی، محبوبیت سلبریتی
داغ شدن موضوع کلاهبرداری شخصی به نام امیر حسین شریفیان، موجب شده است که حالا نزدیکان این سلبریتیها ورزشی و هنری هم مورد بررسی قرار گیرند. این موضوع به دلیل تبلیغات برند کوروش کمپانی و اطمینان دادن به مردم در مورد اعتبار این شرکت بود. این موضوع نشان می دهد که اعتبار هر چهرهی مشهوری برای مردم بسیار مهم است. مجید میرفخرایی در این باره یادداشتی نوشته و به یک خاطره از جهان پهلوان تختی اشاره کرده است. این خاطره نشان می دهد که در گذشته، جهان پهلوان تختی در مواقع مشکل مالی، پیشنهاد تبلیغ یک شرکت را رد کرده است و این نشان می دهد که ورود به مواردی از این دست باید با دقت و بینش انجام شود. به علاوه، این حادثه نشان می دهد که مشکلات اقتصادی ممکن است مردم معروف را به پذیرش پیشنهادهای مالی ترغیب کند، اما نباید اعتبار آنها را به خطر بیندازد.
۱۱:۵۶فانشو: با داغ شدن موضوع کلاهبرداری شخصی به نامامیر حسین شریفیان که در قالب شرکت کوروش کمپانی، پای برخی از سلبریتیهای دنیای بازیگری و ورزشی هم به این ماجرا باز شد.عمده این موارد مربوط به حضور چهرههای معروف ورزشی و هنری برای تبلیغ برند کوروش کمپانی و اطمینان دادن به خریداران گوشی همراه از اعتبار این شرکت بود.صرف نظر از اینکه این موضوع در چه میزانی میتواند مورد قضاوت قرار گیرد و این چهرههای معروف آیا دچار خلط و خطایی شدهاند، موضوع این یادداشت نیست. اما آنچه که مردم از چهرههای شناخته شده دنیای ورزش و بازیگری انتظار دارند، پایبندی این چهرهها، به حرمتگذاری به اطمینان عمومی جامعه نسبت به آنهاست.اعتبار هر شخصیت شناختهشدهای در طی سالیان متمادی و با زحمت و مرارت به دست میآید؛ حراج آن به ثمن بخس و گذشتن از آن موقعیت محترم، میتواند حاصل زحمات یک عمر را بر باد دهد.حضور چهرههای مشهور در تبلیغات کالاها و برندها، بهانهای برای مجید میرفخرایی هنرمند سرشناس کشورمان شد تا یادداشتی را در باره پیشنهادی که به زندهیاد جهان پهلوان تختی برای تبلیغ کالایی دادهبودند بنویسد.یادداشت مجید میرفخرایی را بخوانید:
وقتی خبر این کلاهبرداری موبایل را شنیدم خیلی متاسف شدم، اما تاسفبارتر از آن حضور سلبریتیهاییست که با حضور در تبلیغ این شرکت کلاهبردار. اعتبار خودشان را نازل و ارزان خرج کردند.همین مورد مرا به یاد خاطرهای از جهان پهلوان تختی انداخت که تاملبرانگیز است.
خاطره؛در پیش تولید فیلم «جهان پهلوان تختی» برای نزدیک شدن به زندگی واقعی این اسطوره، بر آن شدیم که با دوستان و نزدیکان او نشستی داشته باشیم تا آنها از خاطراتشان با جهان پهلوان بگویند و ما بشنویم تا فضای فیلم قابل باورتر شود.یکی از پهلوانان زورخانه که از نزدیکان او بود، خاطره ای تاثیر گذار تعریف کرد.او میگفت زمانی آقا تختی در تنگنای مالی قرار گرفت. مدیران شرکت «تیغ ناست» از این موضوع با خبر شدند و به او پیشنهاد تبلیغ تیغ ناست در ازای دریافت بیست هزار تومان -که آن زمان مبلغ قابل توجهی بود- کردند.او در جواب مسئولان کارخانه تیغسازی گفته بود: این که من تیغ در دست بگیرم و عکس مرا در روزنامهها و مجلات چاپ کنند، مرا از باورهای مردم نسبت به خودم دور میکند…باید توجه داشت جهان پهلوان تختی این حرف در شرایطی زد که به لحاظ مالی دچار مشکل شده بود و آن پول میتوانست مشکلات اقتصادی او را برطرف کند!بیخود نیست که کسانی نظیر علی حاتمی و جهان پهلوان تختی جایگاه خاصی نزد مردم دارند و شخصیتهایی معتبر هستند.به دوستانی که نزد مردم محبوبیتی دارند پیشنهاد میکنم برای ورود به همچنین مواردی،حتماً در ابتدا بیشتر بیندیشند و بعد منافع اقتصادی را سبک و سنگین کنند.اطمینان داشته باشید با رعایت این الزامات، دچار مخاطره و ضرر نمیشود!
- نقدی متفاوت بر بدلکاری: خالق فیلم
- مسئله آسیب دیدگی دختر سعید راد برای ما هنوز مبهم است، درمان همچنان ادامه دارد
- نمایش «آتش سبز» در شهر پاریس: یک تجربه فراموش نشدنی
- تازههای جذاب برای علاقهمندان به سینما؛ رونق رو به رشد سعید راد
- «تمساح قاتل» با قیمت ٧ میلیارد تومان، به فروش رفت!
- آوای ابرها: حکایت کودکان بیحقوق غزه
- نوروزی پرفروش؛ فروش ۷۶ میلیارد تومانی در تاسوعای این نوروز
- کمدیها؛ رکورد بینظیر سینمای ایران با ۲۸ میلیون تماشاگر در ۲۳ سالگی
- کجایند مدیران سینمایی؟! آرزوی سلامتی برای ستاره سینما؛ سعید راد
- نمایش آنلاین فیلم “جنگل پرتقال” اثر فانشو