آغاز دور جدید واردات خودروهای جذاب در سامانه یکپارچه از ۱۳ دی + لیست مدل ها

ژانویه 2, 2024 0 نظر 66

دور جدید عرضه خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه از ۱۳ دی آغاز می‌شود + اسامی مدل‌ها

با آغاز دور جدید عرضه خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه از ۱۳ دی، علاقمندان به خرید خودروهای وارداتی می‌توانند از گستره‌ی وسیعی از مدل‌ها و برندهای مختلف بهره‌مند شوند. این دور جدید بهترین فرصت برای انتخاب و خرید خودروی مورد نظر شما خواهد بود. شما می‌توانید از طیف گسترده‌ای از خودروهای وارداتی از برندهای معروفی مانند بنز، ب‌ام‌و، آئودی و لکسوس استفاده نمایید.

مهمترین نکته در این دور جدید، آغاز از ۱۳ دی، این است که شما می‌توانید از جدیدترین مدل‌ها و تکنولوژی‌های خودروهای وارداتی بهره ببرید. با انتخاب خودروی مورد نظر، می‌توانید نسبت به خرید یا رزرو خودرو اقدام نموده و از این فرصت استثنایی بهره مند شوید. از این رو، بهترین اقدام این است که از زمان آغاز دور جدید عرضه خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه قبلی شوید و مدل و برند خودروی مورد نظرتان را انتخاب کنید.

دور جدید فروش خودروهای وارداتی از ۱۳ دی در سامانه یکپارچه شروع می‌شود. در ادامه شاهد لیست ماشین های وارداتی این دور به‌علاوه قیمت آن‌ها باشید.

اخیراً خودروهای وارداتی جدید از جمله کیا K5 یا اپتیما نسل جدید، نیسان سانی و تویوتا کرولا ۲۰۲۳ معین خودرو به سامانه یکپارچه اضافه شدند. آخرین اخبار خودرو حکایت از این دارند که از چهارشنبه ۱۳ دی رسماً دور جدید عرضه خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه فروش شروع می‌شود.

دور جدید فروش محصولات وارداتی در سامانه یکپارچه

دور جدید فروش خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه

متقاضیانی که پس از ثبت نام در اسفند سال قبل، اولویتشان مشخص شده بود، از چهارشنبه ۱۳ دی تا جمعه ۱۵ دی می‌توانند به سامانه یکپارچه مراجعه کنند و از بین گزینه‌های موجود، سه مورد را به‌عنوان اولویت‌های خود انتخاب کنند. لازم به ذکر است که در حال حاضر امکان ثبت نام جدید وجود ندارد و صرفاً متقاضیانی که سال گذشته اقدام به ثبت نام کرده بودند مجاز به خرید خودرو از طریق این طرح هستند.

در این دور از عرضه خودروهای وارداتی داخل سامانه یکپارچه، مجموعاً ۱۲ خودرو در دسترس قرار می‌گیرند. در بین این خودروها هم نمونه‌های شناخته شده ژاپنی مثل تویوتا کرولا و هم محصولات چینی نظیر جیلی آزکارا و چانگان CS35 و CS55 به‌چشم می‌خورند. همچنین کیا K5 که همان نسل جدید اپتیمای محبوب است، در این دور به متقاضیان ارائه می‌شود.

تا به اینجا قیمت قطعی تعدادی از این ۱۲ ماشین وارداتی در مبادی ورودی اعلام شده است، ولی بقیه با قیمت علی‌الحساب پیش روی متقاضیان می‌گیرند تا در آینده قیمت نهایی آن‌ها در فاکتور مشخص شود. در ادامه می‌توانید لیست خودروهای وارداتی دور جدید سامانه یکپارچه به‌علاوه شرکت‌های واردکننده و قیمت‌های آن‌ها را مشاهده کنید.

خودروشرکت واردکنندهقیمت به تومان
کیا K5کوشا خودرو۱ میلیارد و ۷۳۰ میلیون (علی‌الحساب)
تویوتا کرولا ۱٫۲ لیتریمعین خودرو ایرانیان۱ میلیارد و ۷۴۷ میلیون و ۳۰۰ هزار (قطعی)
تویوتا کرولا ۱٫۵ لیتریمعین خودرو ایرانیان۱ میلیارد و ۷۴۷ میلیون و ۳۰۰ هزار (قطعی)
نیسان سانیجهان نوین آریا۱ میلیارد (علی‌الحساب)
جیلی آزکارااتومبیل‌سازی فردا۱ میلیارد و ۵۳۱ میلیون و ۹۰۰ هزار (قطعی)
سوزوکی سیازراسا موتور خاورمیانه۱ میلیارد و ۱۵۵ میلیون و ۲۰۰ هزار (قطعی)
سوزوکی بالنوراسا موتور خاورمیانه۱ میلیارد و ۱۳۰ میلیون (علی‌الحساب)
گک GS3راسا موتور خاورمیانه۱ میلیارد و ۳۵۰ میلیون (علی‌الحساب)
گک امپوراسا موتور خاورمیانه۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون (علی‌الحساب)
چانگان CS35 پلاس تیپ ۲سایپا۸۴۹ میلیون و ۶۲۰ هزار (قطعی)
چانگان CS35 پلاس تیپ ۳سایپا۹۰۴ میلیون و ۴۷۰ هزار (قطعی)
چانگان CS55 پلاسسایپا۱ میلیارد و ۱۱۷ میلیون و ۷۰۰ هزار (قطعی)
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها