شرایط ویژه خرید هایما ۷X ایران خودرو در ماه بهمن ۱۴۰۲

ژانویه 28, 2024 0 نظر 26

شرایط فروش هایما ۷X ایران خودرو در بهمن ۱۴۰۲
در ماه بهمن ۱۴۰۲، شرکت ایران خودرو شرایط فروش ویژه برای خرید هایما ۷X را اعلام کرده است. این خودرو اسپرت و شیک با امکانات برتر و قیمت مناسب از جمله ویژگی های مهم این مدل خودرو است. ایران خودرو با ارائه شرایط فروش منعطف، قصد دارد تا به مشتریان جدید و قدیمی خود این فرصت را بدهد تا از خرید این خودرو با شرایط دلپذیر و مناسب بهره برده و رضایت خود را از این تجربه به دست آورند.

شرایط فروش هایما ۷X شامل امکاناتی از قبیل پرداخت اقساط بلند مدت، تخفیفات ویژه برای پرداخت نقدی و همچنین خدمات پس از فروش و گارانتی های گسترده می باشد. با این شرایط ویژه، مشتریان می توانند به راحتی و با اطمینان از کیفیت و عملکرد این خودرو، اقدام به خرید آن نمایند و از تجربه یک خودروی بی نظیر لذت ببرند. برای کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از این شرایط ویژه، به نمایندگی های ایران خودرو در سراسر کشور مراجعه کنید.

شرایط فروش هایما ۷X ایران خودرو در بهمن ۱۴۰۲ اعلام شد. ایران خودرو هایما ۷ ایکس را به شکل فروش فوق العاده به متقاضیان عرضه می‌کند.

گروه صنعتی ایران خودرو طی فراخوان مرحله ۵۱ اولویت‌بندی سامانه یکپارچه فروش خودرو اعلام کرد آن دسته از متقاضیان عادی که در آذر ۱۴۰۲ برای خرید خودرو هایما ۷ ایکس ثبت نام کردند و نام آنها به ایران خودرو اعلام شده، پس از دریافت پیامک فراخوان می‌توانند به سایت فروش ایران خودرو به آدرس esale.ikco.ir مراجعه کرده و برای خرید این خودرو اقدام کنند. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با جزئیات فروش این خودرو آشنا خواهیم شد.

شرایط فروش هایما ۷X ایران خودرو – بهمن ۱۴۰۲

شرایط فروش هایما 7Xشرایط فروش هایما 7X

ایران خودرو در این طرح هایما ۷X را با قیمت مصوب فروش ۱ میلیارد و ۴۸۱ میلیون و ۳۱۸ هزار تومان در رنگ‌های مشکی آبنوس، خاکستری و ذغالی متالیک به فروش می‌رساند. همچنین موعد تحویل این خودرو نیز ۹۰ روزه اعلام شده است.

ایران خودرو شرایط فروش خودرو هایما ۷ ایکس

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها