قیمت جذاب نیسان سانی اعلام شد؛ خودروی اقتصادی که برای ایرانیان جذاب است

ژانویه 24, 2024 0 نظر 40

قیمت نیسان سانی اعلام شد؛ سدان اقتصادی که برای ایرانی‌ها گران تمام می‌شود

قیمت خودروها همواره یکی از موضوعات مهم برای افراد و خانواده‌ها در جوامع مختلف است، و اخبار مربوط به اعلام قیمت نیسان سانی نیز این روزها مورد توجه واقع شده است. با این حال، این خبر ممکن است برخی از افراد را نگران کرده و نگرانی‌هایی درباره افزایش قیمت‌ها ایجاد کند.

نیسان سانی به عنوان یکی از خودروهای سدان اقتصادی و محبوب در بازار خودرو، همیشه مورد استقبال مردم بوده است. اما اعلام قیمت جدید ممکن است باعث افزایش هزینه‌های خرید و نگهداری این خودرو برای ایرانی‌ها شود.

از آنجایی که خودروها یکی از نیازهای اساسی زندگی مدرن محسوب می‌شوند، افزایش قیمت‌ها می‌تواند تأثیرات جدی بر زندگی روزمره مردم بگذارد. این موضوع می‌تواند باعث ایجاد نگرانی و استرس در میان افراد شود.

از این رو، ضروری است که مسئولان مربوطه واکنش نشان دهند و برنامه‌ها و سیاست‌های مناسبی را جهت مدیریت قیمت‌ها و حفظ قابلیت خرید مردم اتخاذ کنند.

۰۴ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۱۶

قیمت نیسان سانی ۲۰۲۳ به عنوان یک سدان اقتصادی در ایران اعلام شد. در ادامه با جزئیات قیمت‌گذاری، مشخصات فنی و سطح امکانات Nissan Sunny آشنا خواهیم شد.

شرکت جهان نوین آریا که مدتی قبل خودرو واردات نیسان سانی را در دستور کار خود قرار داده بود، به‌تازگی قیمت نهایی این سدان اقتصادی را اعلام کرد که قیمت آن برخلاف انتظار اصلا اقتصادی نیست. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز جزئیات قیمت‌گذاری این محصول را بررسی خواهیم کرد.

قیمت نیسان سانی در ایران 

قیمت نیسان سانی

پس از اینکه شرکت جهان نوین آریا مستندات لازم را به سازمان حمایت اعلام کرد، این سازمان قیمت نهایی سدان اقتصادی نیسان سانی را ۱ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان در نظر گرفت. گفتنی است نیسان سانی جزو خودروهای بسیار اقتصادی محسوب می‌شود و در کشورهای هند و مصر به تولید می‌رسد.

مشخصات فنی نیسان Sunny

قیمت نیسان سانیقیمت نیسان سانی

نیسان سانی از یک موتور ۱٫۵ لیتری تنفس طبیعی بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با ۱۰۸ اسب بخار و گشتاور ۱۳۴ نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس ۴ سرعته AT به چرخ‌ها منتقل می‌شود.

امکانات رفاهی و ایمنی نیسان سانی

این خودرو از امکاناتی چون سیستم صوتی با ۲ بلندگو، سنسور پارک عقب، دوربین عقب، مولتی مدیای ۶ اینچی، ترمز کمکی، کنترل پایداری، کیسه هوای راننده و سرنشین به همراه فرمان کمکی برقی بهره می‌برد. همانطور که اشاره شد نیسان سانی وارداتی به ایران بسیار اقتصادی بوده و فاقد سنسور نور و سنسور پایش فشار تایر است.

بیشتر بخوانید:

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها