نمایش ویژگی های جدید گوشی پوکو C61 از شیائومی

مارس 21, 2024 0 نظر 41

مشخصات گوشی پوکو C610، میان رده جدید شیائومی لو رفت

گوشی پوکو C61 از جدیدترین عضو‌های خانواده گوشی‌های میان رده شیائومی است که با گشایش پوکو به عنوان یک برند مستقل، به بازار معرفی شده است. این گوشی با مشخصات فنی قدرتمند و قیمت مناسب، به کاربران انتخاب مناسبی برای تجربه یک تلفن همراه کامل ارائه می دهد.

از مشخصات اصلی گوشی پوکو C61 می‌توان به صفحه نمایش ۶٫۴ اینچی با رزولوشن FHD+، پردازنده هشت هسته ای MediaTek Helio G38، دوربین اصلی ۵۰ شواپیکسل و دوربین سلفی ۱۶ شواپیکسل اشاره کرد. همچنین این گوشی دارای باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت، شارژ سریع ۱۸ وات و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی می باشد.

به طور کلی، گوشی پوکو C61 به صورت کلیکی و ساده، با طراحی زیبا و مشخصات فنی مناسب، یک گزینه خوب برای کسانی است که به دنبال یک گوشی هوشمند ارزان و با کیفیت هستند.

ارسال شده توسط: سینا سپهریان ۰۲ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۵۴شیائومی قصد دارد به‌زودی از گوشی اقتصادی جدید پوکو C61 رونمایی کند. در ادامه مشخصات فنی و جزئیات بیشتری از این گوشی را بررسی خواهیم کرد.‌اگر پیگیر اخبار گوشی‌های شیائومی باشید، حتما در جریان هستید که سال گذشته شیائومی در ماه آوریل از گوشی پوکو C51 رونمایی کرد و توانست عملکرد مثبتی هم در بازار گوشی‌های اقتصادی اندرویدی داشته باشد. اکنون با گذشت حدود یک سال از رونمایی این گوشی، چینی‌ها تصمیم به رونمایی از نسل جدید این گوشی گرفته‌اند. این گوشی Poco C61 نام داشته و مشخصات آن به‌تازگی در کنسول گوگل پلی درج شده است.این محصول جدید شیائومی نیز یک گوشی اقتصادی خواهد بود که به‌طور پیش‌فرض به اندروید ۱۴ مجهز بوده و از تراشه هلیو G36 مدیاتک بهره می‌برد. این تراشه دقیقا مشابه نمونه به کار رفته در نسل قبلی است. با این وجود شاهد تغییرات مثبت دیگری در این گوشی اقتصادی هستیم که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.مشخصات فنی گوشی پوکو C61بر اساس اطلاعات درج شده از پوکو سی ۶۱ در کنسول گوگل پلی، ظرفیت رم همچنان ۴ گیگابایتی بوده و شاهد استفاده از یک صفحه نمایش ال سی دی با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۶۵۰ پیکسلی در این گوشی جدید خواهیم بود. صفحه نمایش Poco C61 همچنین ۵۰ پیکسل اضافی در ردیف عمودی را ارائه کرده و چگالی ۳۲۰ پیکسل بر اینچ خواهد داشت.در حال حاضر البته اطلاعات بیشتری در خصوص مشخصات گوشی پوکو C61 در اختیارمان نیست. با این وجود طبق اطلاعاتی که قبلا از مجوزهای بلوتوث این دستگاه منتشر شده بود ظاهرا با مدلی ری‌برند شده از ردمی A3 طرف هستیم که در ماه فوریه ۲۰۲۴ به‌طور رسمی معرفی شد. البته تصاویر منتشر شده از Poco C61 نشان‌دهنده یک حفره دایره‌ای شکل در قسمت بالای صفحه نمایش است؛ درحالیکه در ردمی A3 شاهد حضور یک حفره قطره‌ای شکل در بالای صفحه نمایش هستیم. بنابراین به نظر می‌رسد تفاوت‌هایی هرچند جزیی در مشخصات فنی این گوشی وجود خواهد داشت.گوشی Redmi A3 از یک صفحه نمایش ۶٫۷۱ اینچی بهره می‌برد و در قسمت پشت به یک ماژول اصلی ۸ شواپیکسلی و یک لنز ۰٫۰۸ شواپیکسلی دکوری مجهز بود! همچنین دوربین سلفی این گوشی هم ۵ شواپیکسلی بوده و حسگر اثر انگشت هم روی قاب کناری دستگاه قرار داشت. در کنار تمام این موارد، یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع ۱۰ واتی نیز از دیگر مشخصات فنی این گوشی به شمار می‌رفتند.به احتمال بسیار زیاد، بخش اعظم مشخصات فنی گوشی پوکو C61 نیز کاملا مشابه با همین موارد باشد. با این حال برای آگاهی از جزئیات جدید این گوشی باید تا زمان رونمایی رسمی آن صبر کرد. در گجت نیوز بخوانید: نگاهی کوتاه به دو گوشی پوکو ایکس ۶ و X6 Pro؛ میان‌رده‌های جدید شیائومی با امکانات پرچمداران آموزش افزایش سرعت و عملکرد گوشی های اندرویدی ارزان قیمت از آیفون ۱۶ تا پیکسل ۹؛ مهم ترین گوشی های هوشمند که در سال ۲۰۲۴ منتظرشان هستیم

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها