رمز و راز گوشی های جدید سونی! Xperia 1 VI و دو مدل دیگر به جزئیات فاش شدند

مارس 13, 2024 0 نظر 20

سونی به تازگی از مشخصات اولیه سه گوشی جدید خود رونمایی کرده است که از جمله آن‌ها می‌توان به Xperia 1 VI اشاره کرد. این گوشی با ویژگی‌های برتر خود توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. از جمله ویژگی‌های جالب این گوشی می‌توان به دوربین با کیفیت بالا، صفحه نمایش ۴K و پردازنده قدرتمند اشاره کرد.

علاوه بر Xperia 1 VI، سونی اطلاعاتی از دو گوشی دیگر نیز منتشر کرده است که انتظار می‌رود با استقبال خوبی مواجه شوند. این گوشی‌ها با طراحی زیبا و امکانات متنوع، گزینه‌های مناسبی برای کاربران حرفه‌ای و آفیسیال بوده و با قیمت مناسب، گزینه‌هایی ایده‌آل برای خریداران با انتظارات بالا محسوب می‌شوند.

به طور کلی، سونی با این محصولات جدید خود، نشان داده است که تمام تلاش خود را برای ارائه گوشی‌های با کیفیت و عملکرد بالا به کار برده است و این محصولات احتمالاً بازار تلفن‌های هوشمند را به چالش خواهند کشید.

ارسال شده توسط: ندیم نجم آبادی ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۴۴ظرفیت رم گوشی های سونی اکسپریا ۱ مارک ۶ – Sony Xperia 1 VI، اکسپریا ۵ مارک ۶ – Xperia 5 VI و اکسپریا ۱۰ مارک ۶ – Xperia 10 VI مشخص شد.شرکت سونی خود را برای رونمایی از گوشی های هوشمند مدل ۲۰۲۴ خود با سردمداری Xperia 1 VI آماده می‌کند؛ اما علاوه بر این پرچمدار به‌تمام معنا، یک پرچمدار کامپکت به‌نام اکسپریا ۵ مارک ۶ و مدلی میان رده به‌نام اکسپریا ۱۰ مارک ۶ هم در راهند.به‌تازگی فاش شده که اکسپریا ۱ مارک ۶ با رم ۱۲GB و ۱۶GB عرضه می‌شود. این در حالی است که گوشی اکسپریا ۱ مارک ۵ فقط ۱۲GB رم داشت.اما ظاهرا Xperia 5 VI مانند مدل سال قبل، فقط یک نسخه با رم ۸ گیگابایتی دارد. البته شاید با این ظرفیت نه چندان زیاد، پرچمدار نامیدن آن کمی سخت باشد!ارزان‌ترین مدل، یعنی Xperia 10 VI نیز با دو نسخه می‌آید که یکی ۶ گیگ و دیگری ۸ گیگ رم دارد.پیش‌تر انتظار می‌رفت پرچمدار جدید سونی در MWC رونمایی شود؛ اما کنگره جهانی موبایل در بارسلونا پایان یافت و خبری از Xperia 1 VI نشد. حتی سونی غرفه‌ای هم در آنجا نداشت.فعلا زمان جدیدی برای مراسم رونمایی اعلام نشده است؛ ولی دیدار با گوشی‌های جدید اکسپریا نباید خیلی طول بکشد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها