قیمت نهایی و قطعی خودروهای سوزوکی و GAC از راسا موتور منتشر شد

فوریه 18, 2024 0 نظر 37

قیمت قطعی و نهایی محصولات راسا موتور شامل خودروهای سوزوکی و GAC اعلام شد

شرکت راسا موتور به عنوان یکی از بزرگترین تامین کنندگان و فروشندگان خودرو در ایران، اعلام کرده است که قیمت قطعی و نهایی برای محصولات خود از جمله خودروهای سوزوکی و GAC را اعلام کرده است. این اعلامیه مهم برای مشتریان و علاقه مندان به این برندها، اطمینان می دهد که می توانند با اطمینان به خرید خودروهای مورد نظر خود بپردازند و نگران قیمت های متغیر نباشند.

به گفته مسئولان شرکت راسا موتور، قیمت های جدید برای این خودروها به دلیل تغییرات ارزی و شرایط بازار اعمال شده است و تمام تلاش شرکت بر این است که با اعلام قیمت های قطعی، مشتریان را بهتر از قبل خدمت رسانی کند.

با اعلام قیمت های نهایی محصولات، مشتریان می توانند با اطمینان بیشتری خودروهای خود را انتخاب کنند و به عنوان یکی از مهمترین تصمیمات خرید در زندگی خود، این قدم مهم را بردارند. تعداد قابل توجهی از این خودروها تحت لیسینگ و اقساط نیز به فروش می رسند که این امر نیز می تواند برای مشتریان جذابیت بیشتری ایجاد کند.

ارسال شده توسط: پوریا هاشم پور ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۱۴شرکت راسا موتور خاورمیانه با انتشار لیستی قیمت نهایی محصولات خود شامل خودروهای وارداتی گک (GAC) و سوزوکی (Suzuki) را اعلام کرد.راسا موتور خاورمیانه که به‌تازگی در زمینه واردات خودرو از دو برند جی ای سی و سوزوکی در داخل کشورمان مطرح شده است، لیست قیمت نهایی ۴ محصول وارداتی خود را اعلام کرد. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز به اعلام قیمت قطعی و شرایط تکمیل ثبت نام این محصولات می‌پردازیم.قیمت نهایی محصولات راسا موتورطبق لیست قیمت اعلامی از سوی راسا موتور خاورمیانه، خودرو سوزوکی بالنو با قیمت ۱ میلیارد و ۵۰۵ میلیون تومان، خودرو GAC GS3 با قیمت ۱ میلیارد و ۸۷۰ میلیون تومان، GAC Empow با قیمت ۲ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان و GAC Emkoo نیز با قیمت نهایی ۲ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان به مشتریان عرضه خواهند شد. بر همین اساس، شرکت راسا موتور شرایط تکمیل فرایند ثبت نام متقاضیان طرح سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی را با توجه به اولویت‌بندی اعلام شده از سوی وزارت صنعت معدن و تجارت به‌صورت فروش عادی نیز اعلام کرده است. متقاضیان واجد شرایط از ساعت ۸ صبح امروز مورخ ۲۹ بهمن ماه ۱۴۰۲ لغایت ساعت ۲۴ روز شنبه مورخ ۵ اسفند ماه ۱۴۰۲ مهلت دارند تا نسبت به واریز وجه اقدام نمایند. شایان ذکر است تمامی قیمت‌های اعلامی قطعی و با احتساب هزینه‌های شماره‌گذاری، عوارض و مالیات خواهد بود.ویدیو مرتبط همچنین بخوانید: نیسان قشقایی ۲۰۲۴ به کشور وارد شد + مشخصات فنی و آپشن ها چانگان CS55 پلاس با این مشخصات فنی و امکانات به دست خریداران در ایران می‌رسد

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها