گزارش زرین پلاس ۱۴۰۲: بیش از ۱٫۴ میلیون تراکنش و رشد ۴ برابری تعداد کاربران

ژانویه 14, 2024 0 نظر 101

گزارش ۱۴۰۲ زرین پلاس نشان می‌دهد که تعداد تراکنش‌های انجام شده از طریق این سامانه در سال ۱۴۰۲ از ۱٫۴ میلیون تراکنش گذشته و به بیش از ۱٫۴ همت رسیده است. این نشان از رشد چششویر و پویای این سامانه پرداخت الکترونیکی در سال ۱۴۰۲ است و نشان‌دهنده استقبال بسیار خوب کاربران از استفاده از زرین پلاس برای انجام تراکنش‌های خرید و پرداخت می‌باشد.

علاوه بر این، زرین پلاس با تبلیغات فعال و ارتقاء سرویس‌های خود، توانسته است تعداد کاربران خود را چند برابر کرده و در حال حاضر تعداد کاربران این سامانه چهار برابر افزایش یافته است. این افزایش نشان از اعتماد و رضایت مشتریان نسبت به زرین پلاس است که به عنوان یکی از محبوب‌ترین و مورد اعتمادترین سامانه‌های پرداخت الکترونیکی در کشور شناخته می‌شود.

با توجه به این ارقام قابل توجه، می‌توان گفت که زرین پلاس به عنوان یکی از موفق‌ترین سامانه‌های پرداخت الکترونیکی در کشور، همچنان به دنبال توسعه و بهبود خدمات خود است تا بتواند نیازهای روزافزون کاربران را برطرف کرده و برای آنها تجربه‌ی بهتری از خرید آنلاین ایجاد کند.

هلدینگ زرین بیش از ۱۲ سال است که در صنعت مالی کشور فعالیت می‌کند. زرین پلاس، سرویس کشبک این هلدینگ، از سال ۹۷ راه‌اندازی شده است. گزارش عملکرد سالانه این سرویس تا پایان تابستان ۱۴۰۲ را در برمی‌گیرد.

گزارش می‌گوید زرین پلاس در این مدت در زمینه تعداد فروشگاه‌های عضو، تخفیف دریافتی کاربران، تعداد کاربران فعال، تعداد و مبلغ تراکنش‌ها رشد داشته است و ارقام مربوط به این حوزه‌ها هر کدام چند برابر شده‌اند. همچنین امکانات خرید اعتباری، برداشت مبلغ کشبک‌ها علاوه بر حالت نقدی سابق، به‌صورت کوپن، بسته اینترنت و شارژ هم به این سرویس اضافه شده است.

مقدمه: زرین پلاس چه می‌کند؟ از ریفرال مارکتینگ تا صرفه‌جویی در هزینه‌ها

زرین‌پلاس یک فضای دو جانبه‌ی سودآور، هم برای فروشگاه‌ها و هم برای مشتریان‌ آن‌هاست. افزایش فروش و وفادارسازی مشتریان اصلی‌ترین ارزش افزوده زرین پلاس برای فروشگاه‌ها و کاهش هزینه‌های سبد خرید و سهولت در امور پرداختی از مهم‌ترین خدمات زرین پلاس به کاربران است.

امکاناتی که این اپلیکیشن به کاربران می‌دهد عبارت است از:

  • تخفیف (تا ۲۵ %) به‌صورت بازپرداخت به کاربر (کش‌بک) به‌ازای هر خرید بدون محدودیت حداقل و حداکثر مبلغ  
  • دریافت جایزه ریفرال یا هدیه دعوت از دوستان در ازای معرفی اپ به دیگران
  • یافتن راحت تعداد زیادی از فروشگاه‌های تخفیف‌دار در اصناف مختلف (سوپرمارکت، میوه‌فروشی، پروتئینی، نانوایی، رستوران، کافه، پوشاک و…) در اطراف کاربر، به‌همراه ساعت کار آنها و فاصله آنها از کاربر روی نقشه و امکان مسیریابی در گوگل با کلیک روی مسیریابی
  • امکان دیدن نمره و نظر مشتریان قبلی یک کسب‌و‌کار برای پیدا‌ کردن بهترین‌ها و ثبت نظر 
  • امکان فهرست کردن محل‌های همیشگی خرید و ساختن لیست “مورد علاقه” 
  • نمودار آمار خریدهای کاربر به تفکیک نوع محصول و میزان پس انداز و …

کاربرد زرین پلاس برای کسب وکارها هم دادن فرصتی است برای معرفی هدفمند و منطقه‌ای کسب‌و‌کار جهت ایجاد مزیت رقابتی.

زرین پلاس

نگاه کلی به آمار

زرین پلاس در حال حاضر ۱۲۶۷۲ فروشگاه عضو دارد و در سال ۱۴۰۱ توانست ۴۲۳% بیشتر از سال قبلش فروشگاه جذب کند. ۳۰% این فروشگاه‌ها زنجیره‌ای هستند.

زرین پلاسزرین پلاس

تعداد کاربران در شهریور ۱۴۰۲ برابر با ۱،۸۳۵،۳۴۶ نفر بوده است. این کاربران مجموعا ۲۴،۵۱۱،۱۹۷،۵۱۲ (۲۴ میلیارد) تومان کشبک گرفته‌اند که ۸۰% این مبلغ در ۱۲ ماه گذشته به کاربران داده شده است.

زرین پلاسزرین پلاس

مبلغ کل تراکنش در زرین پلاس ۱،۴۶۳،۹۰۸،۵۷۷،۴۵۵ (بیش از ۱٫۴ هزار میلیارد) تومان بوده است.

زرین پلاسزرین پلاس

پراکندگی

بنا بر اعلام زرین پلاس رتبه اول و دوم بیشترین تعداد فروشگاه زرین پلاسی به ترتیب متعلق به تهران و تبریز است.

زرین پلاسزرین پلاس

اپلیکیشن زرین پلاس ۴۰ نوع صنف و محصول دارد که کاربران با خرید از آنها تخفیف به صورت برداشت نقدی، کوپن، بسته اینترنت و شارژ دریافت می‌کنند. بیشتر این فروشگاه‌ها به خریدهای معمول و ضروری مربوط می‌شوند.

زرین پلاسزرین پلاس

داده‌های منتشره رزین پلاس نشان می‌دهد که بیشترین تراکنش‌ها هم در سوپرمارکت‌ها و خریدهای روزانه انجام می‌شود که تخفیف‌های آنها می‌تواند به صرفه‌جویی در هزینه‌های روزمره کمک کند.

زرین پلاسزرین پلاس

زرین پلاس در یک سال گذشته از کجا به کجا رسیده است؟

در ادامه گزارش، زرین پلاس اعلام کرد که در این مدت ۱۲ ماهه در زمینه تعداد تراکنش، تعداد کاربران فعال اپ و گردش مالی رشدهایی بعضا تا ۶ برابر داشته است. در پایان شهریور ۱۴۰۲ تعداد کاربران فعال این سرویس که حداقل یک ترانکش در ماه داشته‌اند به ۵۱۲،۸۱۶ نفر رسیده است. تعداد تراکنش‌ها به ۷۹۷،۴۱۱ و مبلغ تراکنش به ۱٫۲ هزار میلیارد تومان رسیده بوده که در زمان انتشار گزارش به ۱٫۴ هزار میلیارد تومان رسیده است.

زرین پلاسزرین پلاس زرین پلاسزرین پلاس زرین پلاسزرین پلاس

فروشگاه های زنجیره ای

در حال حاضر فروشگاه های زنجیره ای که بخش عمده‌ای از خریدهای روزمره مردم از آنها انجام می‌شود عضو زرین پلاس هستند که شامل افق کوروش، یاران دریان و گندم می‌شوند.

زرین پلاسزرین پلاس

همکاران تجاری

بنا بر این گزارش همکاران زرین پلاس در زمینه پرداخت الکترونیک به ترتیب تعداد فروشگاه عضو عبارتند از: شقایق، افق کوروش (فروشگاه‌های زنجیره‌ای)، تجارت الکترونیک پارسیان (تاپ)، به پرداخت ملت، شرکت گندم طلایی کوروش (فروشگاه‌های زنجیره‌ای)، پرداخت نوین، آسان پرداخت، شرکت کارت اعتباری ایران کیش، زرین پال و سداد.

زرین پلاسزرین پلاس زرین پلاسزرین پلاس

 

زرین پلاس در اپ استورها

اپلیکیشن زرین پلاس در اپ استورها بیش از ۹۰۰ هزار بار نصب شده و کاربران در بازار، گوگل پلی و مایکت بیش از ۶ هزار نظر درباره آن داده‌اند.

زرین پلاسزرین پلاس

فایل PDF این گزارش را می توانید از اینجا دریافت کنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها