قیمت های جدید محصولات مدیران خودرو برای دی ماه ۱۴۰۲ اعلام شد

دسامبر 26, 2023 0 نظر 103

قیمت کارخانه ای محصولات مدیران خودرو برای دی ماه ۱۴۰۲ اعلام شد

با اعلام قیمت کارخانه ای محصولات مدیران خودرو برای دی ماه ۱۴۰۲، امکان اطلاع از هزینه های لازم برای خرید این محصولات برای مصرف کنندگان ایجاد شده است. این اطلاعات برای افرادی که قصد خرید خودرو یا قطعات یدکی آن را دارند بسیار ارزشمند است. همچنین، این اعلام قیمت به توزیع کنندگان و فروشندگان کمک می کند تا بتوانند به راحتی قیمت های خود را به مشتریان خود اعلام کنند.

همچنین، اعلام قیمت کارخانه ای محصولات مدیران خودرو برای دی ماه ۱۴۰۲، به تولیدکنندگان و صنعتگران نیز اطلاعات مفیدی ارائه می دهد تا بتوانند برنامه ریزی های خود را بر اساس قیمت های فعلی انجام دهند.

به طور کلی، اعلام قیمت کارخانه ای محصولات مدیران خودرو برای دی ماه ۱۴۰۲، یک اطلاعات اساسی برای اعضای مختلف صنعت خودروسازی و مصرف کنندگان است و می تواند به بهبود برنامه ریزی ها و تصمیم گیری های مربوط به تولید و خرید کمک کند.

قیمت کارخانه ای محصولات مدیران خودرو برای دی ماه ۱۴۰۲ اعلام شد. مدیران خودرو قیمت انواع ام وی ام ایکس ۲۲ پرو، ایکس ۵۵ پرو، ایکس ۳۳ کراس، آریزو ۵، آریزو ۶ پرو، اف ایکس و تیگو ۸ پرو را اعلام کرد.

مدیران خودرو قیمت کارخانه ای محصولات ام وی ام و فونیکس خود شامل ام وی ام ایکس ۲۲ پرو، ایکس ۳۳ کراس، آریزو ۵ اسپرت، ام وی ام ایکس ۵۵ پرو، آریزو ۶ پرو، اف ایکس پریمیوم، تیگو ۸ پرو مکس و تیگو ۸ پرو را ویژه دی ماه اعلام کرد. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز می‌توانید لیست قیمت خودروهای مدیران خودرو برای دی ۱۴۰۲ را مشاهده کنید:

قیمت کارخانه ای محصولات مدیران خودرو – دی ۱۴۰۲

نام خودروقیمت
ام وی ام ایکس ۲۲ پرو MT۷۰۸ میلیون و ۶۰ هزار تومان
ام وی ام ایکس ۳۳ کراس MT۸۰۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان
ام وی ام ایکس ۳۳ کراس MT۸۹۷ میلیون تومان
آریزو ۵ اسپرت۱ میلیارد و ۹۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان
ام وی ام ایکس ۵۵ پرو۱ میلیارد و ۲۵۳ میلیون تومان
آریزو ۶ پرو۱ میلیارد و ۲۴۲ میلیون تومان
اف ایکس پریمیوم۱ میلیارد و ۷۳۰ میلیون تومان
تیگو ۸ پرو مکس IE۲ میلیارد و ۵۸۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان
تیگو ۸ پرو E پلاس۲ میلیارد و ۷۶۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان

قیمت خودرو قیمت ماشین مدیران خودرو

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها