آپدیت جدید اندروید ۱۵ برای گوشی های سامسونگ به زودی منتشر می‌شود

فوریه 19, 2024 0 نظر 85

سامسونگ به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان گوشی های هوشمند در جهان، همواره به‌روزرسانی‌های مداوم برای سیستم عامل اندروید برای گوشی‌های خود ارائه می‌دهد. اخبار جدید نشان می‌دهد که سامسونگ قصد دارد آپدیت اندروید ۱۵ را برای برخی از گوشی‌هایش منتشر کند.

آپدیت اندروید ۱۵ یکی از مهمترین به‌روزرسانی‌های اندروید است که باعث بهبود عملکرد گوشی‌ها و افزایش امکانات آنها می‌شود. برای کاربران سامسونگ، این به‌روزرسانی یک انتظار مهم است و آنها امیدوارند که گوشی‌هایشان به زودی این آپدیت را دریافت کنند.

سامسونگ اعلام کرده که آپدیت اندروید ۱۵ برای گوشی‌هایی مانند Galaxy S21, Galaxy S20, Galaxy Note 20 و Galaxy Note 10 به‌زودی منتشر خواهد شد. این آپدیت انتظار می‌رود تغییرات مهمی را در رابط کاربری One UI و امکانات سیستم عامل اندروید به همراه داشته باشد.

بنابراین، کاربران سامسونگ باید منتظر بمانند تا این آپدیت برای گوشی‌هایشان منتشر شود تا از امکانات جدید و بهبود‌های عملکردی آن لذت ببرند.

ارسال شده توسط: مبین صادقیان ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۲۸آپدیت Android 15 گوگل معرفی شد. اما سوالی که در اینجا وجود دارد، این است که آپدیت اندروید ۱۵ برای کدام گوشی های سامسونگ منتشر خواهد شد؟اولین آپدیت اندروید ۱۵ برای نسخه توسعه‌دهندگان منتشر شده و افراد زیادی بی‌صبرانه منتظر هستند تا کار با سیستم عامل جدید گوگل را تجربه کنند. در این بین گوشی‌های سامسونگ، اولین گوشی‌هایی هستند که بعد از سری پیکسل این آپدیت را همراه با رابط کاربری جدید One UI 7.0 دریافت خواهند کرد. در بخش اخبار تکنولوژی سایت گجت نیوز، می‌توانید گوشی‌های واجد شرایط سامسونگ برای دریافت اندروید ۱۵ را ببینید.لیست گوشی های واجد شرایط اندروید ۱۵ سامسونگتوجه داشته باشید که گوشی‌های این لیست، محصولات واجد شرایط هستند و این بدین معنی نیست که تمام این گوشی‌ها، آپدیت اندروید ۱۵ را دریافت خواهند کرد. این مورد به خود سامسونگ بستگی دارد که طی اطلاعیه‌های آتی این شرکت، مشخص خواهد شد.سری گلکسی MGalaxy M15Galaxy M33Galaxy M34Galaxy M53Galaxy M54سری گلکسی FGalaxy F15Galaxy F34Galaxy F54سری گلکسی AGalaxy A14 (LTE+5G)Galaxy A15 (LTE+5G)Galaxy A23Galaxy A24Galaxy A25Galaxy A33Galaxy A34Galaxy A53Galaxy A54Galaxy A72Galaxy A73سری گلکسی ZGalaxy Z Flip 3Galaxy Z Flip 4Galaxy Z Flip 5Galaxy Z Fold 3Galaxy Z Fold 4Galaxy Z Fold 5سری گلکسی SGalaxy S21Galaxy S21 FEGalaxy S21 UltraGalaxy S21+Galaxy S22Galaxy S22 UltraGalaxy S22+Galaxy S23Galaxy S23 FEGalaxy S23 UltraGalaxy S23+Galaxy S24Galaxy S24 UltraGalaxy S24+سری گلکسی Tab(تبلت‌های سامسونگ)Galaxy Tab S8 (Wi-Fi/5G)Galaxy Tab S8 Ultra (Wi-Fi/5G)Galaxy Tab S8+ (Wi-Fi/5G)Galaxy Tab S9 (Wi-Fi/5G)Galaxy Tab S9 FEGalaxy Tab S9 FE+Galaxy Tab S9 Ultra (Wi-Fi/5G)Galaxy Tab S9+ (Wi-Fi/5G)گوگل برای نسخه جدید سیستم عامل خود، موارد قابل توجهی مانند کنترل بهتر اعلان‌ها، امنیت پیشرفته‌تر در حریم خصوصی، بهبود مدیریت پنجره و تغییر اندازه برنامه‌ها به‌عنوان قابلیت‌های جدید در نظر گرفته است. دستگاه‌های معرفی شده نیز براساس مشخصات سخت‌افزار، شرایط دریافت آپدیت اندروید ۱۵ را دارند. اما این که کدام دستگاه و یا کدام سری این آپدیت را دریافت خواهند کرد، بستگی به نظر مدیران سامسونگ دارد. مطالب مرتبط: بهترین تغییرات و ویژگی‌های جدید آپدیت اندروید ۱۵ کدام گوشی‌ها آپدیت اندروید ۱۵ را دریافت می‌کنند؟ آپدیت گوشی سامسونگ اندروید ۱۵ ۱۴۰۲-۱۱-۳۰

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها