تخفیف ویژه ایرانسل به مناسبت روز پدر! جزئیات بسته های تخفیفی منتشر شد

ژانویه 24, 2024 0 نظر 28

بسته‌های تخفیفی ایرانسل به مناسبت روز پدر

اخبار خوب برای همه‌ی اشتراک‌گذاران ایرانسل! این اپراتور موبایل بزرگ اعلام کرده که به مناسبت روز پدر، بسته‌های تخفیفی ویژه‌ای را برای مشترکانش آماده کرده است. این مجموعه از بسته‌ها شامل تخفیف‌های ویژه برای تمامی خدمات ایرانسل می‌شود، از جمله اینترنت، تماس‌های صوتی، پیامک و امکانات دیگر.

بسته‌های تخفیفی ایرانسل به مناسبت روز پدر در دسترس تمامی مشترکان ایرانسل قرار خواهد گرفت و به آنان این فرصت را می‌دهد تا از خدمات ارزشمند این اپراتور با تخفیف ویژه برخوردار شوند. همچنین، این بسته‌ها به پدران این امکان را می‌دهد تا به خوبی از خدمات مخابراتی استفاده کنند و ارتباط خود با خانواده و دوستان را تقویت کنند.

با اعلام این خبر، انتظار می‌رود که مشترکان ایرانسل با استقبال فراوانی از این بسته‌های تخفیفی به مناسبت روز پدر روبرو شوند و از این فرصت بهترین استفاده را برای خود داشته باشند.

به‌مناسبت گرامی‌داشت روز پدر، اپراتور ایرانسل یک بسته تخفیفی را در اختیار مشترکان خود قرار می‌دهد. در ادامه با جزئیات بسته ویژه ایرانسل برای روز پدر آشنا می‌شویم.

ایرانسل به‌عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران به‌مناسبت فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت علی (ع) و گرامی‌داشت روز پدر، یک بسته ترکیبی اینترنت و مکالمه ایرانسلی را با تخفیف ویژه به مشترکان خود ارائه می‌کند.

جزئیات بسته تخفیفی ایرانسل برای روز پدر

این بسته تخفیفی ویژه از ۵ گیگابایت اینترنت و ۵ ساعت مکالمه درون شبکه ایرانسلی تشکیل شده و تا ده روز پس از زمان فعال‌سازی اعتبار دارد. تمامی مشترکان سیم کارت های دائمی و اعتباری ایرانسل می‌توانند این بسته تخفیفی ویژه را خریداری و فعالسازی کنند.

این بسته تا پایان روز پنجشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲، مصادف با روز پدر، با قیمت ۲۰ هزار تومان در دسترس مشترکان قرار می‌گیرد. برای خرید این بسته باید کد دستوری ستاره ۵ مربع را شماره‌گیری کرده تا به سوپراپلیکیشن ایرانسل من مراجعه کنید. گفتنی است مشترکان ایرانسل می‌توانند این بسته را به دفعات، خریداری کنند.

ایرانسل

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها