سوزوکی ویتارا ۲۰۲۳ آماده ورود به بازار ایران با دریافت مجوز استاندارد!

ژانویه 28, 2024 0 نظر 30

سوزوکی ویتارا ۲۰۲۳ یکی از محصولات پرطرفدار شرکت سوزوکی است که با دریافت مجوز استاندارد، به دس‌ت مشتریان ایران نزدیکتر می‌شود. این خودرو که به‌عنوان یکی از خودروهای شهری و خانوادگی شناخته شده است، با طراحی زیبا، امکانات مدرن و عملکرد عالی، توانسته است توجه بسیاری از مشتریان خود را به خود جلب کند.

ویتارا ۲۰۲۳ با ویژگی‌های جدید و به‌روز شده وارد بازار خودروهای ایران می‌شود. این خودرو با استانداردهای بین‌المللی ساخته شده است که این امر به معنای اطمینان از کیفیت و ایمنی بالا است. همچنین این مجوز استاندارد نشان‌دهنده این است که شرکت سوزوکی در تولید و عرضه این محصول برخوردار از تمامی نکات و موازین فنی و ایمنی مورد نیاز است.

اعلام ورود سوزوکی ویتارا ۲۰۲۳ به بازار ایران با دریافت مجوز استاندارد، حاکی از این است که این شرکت تصمیم جدی برای عرضه یک محصول با کیفیت و بازارپسند دارد. این مسئله می‌تواند به افزایش رقابت در بازار خودروهای ایران منجر شود و به مشتریان گزینه‌های بیشتری را برای خرید ارائه دهد.

۰۸ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۰۷

سوزوکی ویتارا ۲۰۲۳ موفق به دریافت مجوز استاندارد برای عرضه در بازار ایران شد. در ادامه با مشخصات Suzuki Vitara 2023 آشنا می‌شویم.

خبرها حاکی از آن است شرکت راسا موتور خاورمیانه موفق به کسب مجوز استاندارد برای سوزوکی ویتارا ۲۰۲۳ شده تا به‌زودی شاهد عرضه این شاسی بلند ژاپنی در سامانه فروش خودروهای وارداتی باشیم. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با مشخصات فنی Suzuki Vitara 2023 آشنا می‌شویم.

مشخصات فنی سوزوکی ویتارا ۲۰۲۳

سوزوکی ویتارا 2023

ویتارا ۲۰۲۳ وارداتی به ایران از یک موتور ۱٫۵ لیتری تنفس طبیعی به همراه یک پیشرانه برقی کوچک ۱۲ ولتی بهره می‌برد که نشان می‌دهد این خودرو در نسخه هیبریدی خفیف روانه بازار ایران خواهد شد. پیشرانه‌های این خودرو در مجموع قدرتی برابر با ۱۰۲ اسب بخار و گشتاور ۱۳۷ نیوتن‌متر ا به تولید می‌رسانند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس ۶ سرعته AT به تمام چرخ‌ها منتقل خواهد شد.

سوزوکی ویتارا 2023سوزوکی ویتارا 2023

گفتنی است ویتارا مدل ۲۰۲۳ شرکت راسا موتور از لحاظ فنی در سطح بالایی قرار ندارد و به دلیل سقف واردات نیز انتظار می‌رود این خودرو با آپشن‌های بسیار ساده‌ای روانه بازار ایران شود.

بیشتر بخوانید:

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها