فروش شگفت انگیز جک J4 با تحویل فوری در دی ماه ۱۴۰۲ به راه اندازی می رسد

ژانویه 17, 2024 0 نظر 31

آغاز فروش جک J4 با تحویل فوری در دی ماه ۱۴۰۲

جک J4 یکی از خودروهای محبوب و پرفروش شرکت جک موتورز است که به تازگی اعلام شده است که در دی ماه ۱۴۰۲ آماده تحویل به مشتریان خواهد بود. این خودرو با طراحی مدرن و ویژگی‌های فنی برتر، توانسته است توجه بسیاری از علاقمندان به خودروهای خارجی را به خود جلب کند.

جک J4 با موتور قدرتمند و مصرف کم سوخت، مناسب برای استفاده روزمره و مسافرت‌های درازمدت است. همچنین دارای امکانات رفاهی و ایمنی مدرن مانند سیستم‌های پشتیبانی از راننده و سرنشینان و همچنین کیسه‌های هوا است که امنیت و راحتی را برای سفرهای شما تضمین می‌کند.

با اعلام آغاز فروش این خودرو، انتظار می‌رود که علاقمندان به خودروهای سبک و مدرن، با استقبال فراوانی از این محصول روی آیند. امکان سفارش این خودرو با تحویل فوری و قیمت مناسب، فرصتی مناسب برای خریدارانی است که به دنبال یک خودروی کیفیتی و اقتصادی هستند.

فروش جک J4 با تحویل فوری در دی ماه ۱۴۰۲ آغاز شد. کرمان موتور سدان چینی جک جی ۴ را به شکل فروش فوری به مشتریان عرضه می‌کند.

شرکت کرمان موتور از روز سه شنبه ۲۶ دی ۱۴۰۲ سدان چینی جک جی ۴ را با قیمت قطعی و تحویل فوری از طریق نمایندگی‌های مجاز خود به مشتریان عرضه کرد. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با جزئیات شرایط فروش جک J4 کرمان موتور آشنا می‌شویم.

آغاز فروش جک J4 – دی ماه ۱۴۰۲

فروش جک J4

در این طرح سدان چینی جک جی ۴ با قیمت مصوب ۷۶۵ مییون و ۸۹۰ هزار تومان در رنگ‌های سفید و مشکی با جریمه دیرکرد ۳۰ درصد به مشتریان عرضه می‌شود. همچنین موعد تحویل این خودرو نیز ۱۵ روز کاری اعلام شده است.

گفتنی است جک J4 به یک موتور ۱٫۵ لیتری تنفس طبیعی مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با ۱۰۳ اسب بخار و گشتاور ۱۴۶ نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس اتوماتیک CVT به چرخ‌ها منتقل می‌شود. ظرفیت باک این خودرو ۴۵ لیتر، حجم صندوق آن ۵۵۰ لیتر و فاصله محوری این سدان چینی نیز ۲۵۶۰ ملی‌متر اعلام شده است.

از امکانات ایمنی و رفاهی جک J4 می‌توان به سیستم ضد سرقت، تنظیم سیستم صوتی از روی فرمان، تریم داخلی چرمی، سنسور پارک عقب، سنسور نور، رینگ آلومینیومی جدید، مانیتور اندرویدی، کروز کنترل، سیستم پایش باد تایرها، دو کیسه هوای ایمنی، دی‌لایت، ترمز عقب دیسکی و سیستم کنترل پایداری اشاره کرد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها