معرفی ویژگی‌های فنی و امکانات شاسی بلند جدید جی ای سی امکو (GAC Emkoo) در بازار ایران

ژانویه 5, 2024 0 نظر 82

شرکت امکو (GAC) یکی از بزرگترین تولیدکنندگان خودرو در چین است که اخیراً مشخصات فنی و امکانات شاسی بلند جدید خود، جی ای سی امکو (GAC Emkoo) را برای بازار ایران اعلام کرده است. این خودرو با طراحی مدرن و امکانات پیشرفته از جمله سیستم های ایمنی و رفاهی برای مصرف کنندگان ایرانی مناسب است.

شاسی بلند جی ای سی امکو دارای موتور قدرتمند و مصرف کم سوخت است که به کاربران امکان می دهد در هر نوع محیطی رانندگی کنند. همچنین این خودرو دارای فضای داخلی بزرگ و راحت است که برای سفرهای بلند مدت بسیار مناسب است.

از دیگر ویژگی های این خودرو می توان به سیستم های هوشمند ناوبری، سیستم های پیشرفته ایمنی و کیفیت بالای ساخت و مواد استفاده شده در تولید آن اشاره کرد. به طور کلی، جی ای سی امکو از تمامی امکانات مدرن و مورد نیاز در یک خودروی شاسی بلند برخوردار است که توقعات کاربران را برآورده می کند.

مشخصات فنی و امکانات جی ای سی امکو به عنوان شاسی بلند جدید بازار ایران اعلام شد. در ادامه با مشخصات و آپشن‌های خودرو وارداتی GAC Emkoo آشنا می‌شویم.

شرکت راسا موتور خاورمیانه لیست رسمی مشخصات و امکانات شاسی بلند وارداتی جدید خود یعنی جی ای سی امکو را در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی منتشر کرد. در این بحش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با جزئیات طراحی، مشخصات فنی و آپشن‌های گک امکو – GAC Emkoo آشنا خواهیم شد.

طراحی ظاهری جی ای سی امکو

جی ای سی امکو

جی ای سی امکو از لحاظ ظاهری در نمای جلو به پژو ۳۰۰۸ شباهت زیادی دارد. در این بخش شاهد هماهنگی مناسب چراغ‌ها با خطوط جلوپنجره هستیم که نمای جذاب و اسپرتی را به وجود آوردند. طول این خودرو به ۴۶۸۰ میلی‌متر، عرض آن ۱۹۰۱ میلی‌متر، ارتفاع آن ۱۶۷۰ میلی‌متر و فاصله محوری آن نیز به ۲۷۵۰ میلی‌متر می‌رسد.

جی ای سی امکوجی ای سی امکو

در نمای جانبی گک امکو نیز ویژگی‌هایی چون خطوط شکسته بدنه و دستگیره‌های در مخفی شونده به چشم می‌خورند. این سبک طراحی باعث شده تا سطح آیرودینامیک این شاسی بلند نیز بهبود پیدا کند. نمای عقب گک امکو نیز متفاوت با نمای جلوی بوده و آن را نسبت به پژو ۳۰۰۸ متمایز می‌سازد.

مشخصات فنی گک امکو

جی ای سی امکوجی ای سی امکو

مشتریان در بازار جهانی می‌توانند گک امکو را در دو مدل بنزینی و هیبریدی خریداری کنند که نسخه بنزینی آن از لحاظ فنی در سطح GS3 و امپاو قرار دارد. این خودرو با یک پیشرانه ۱٫۵ لیتری توربو GDI 4 سیلندر روانه بازار ایران می‌شود که می‌تواند قدرتی برابر با ۱۷۷ اسب بخار و گشتاور ۲۷۰ نیوتن‌متر را به تولید برساند.

قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه تر به چرخ‌های جلو انتقال پیدا می‌کند. این شاسی بلند وارداتی ظرف مدت ۶٫۹۵ ثانیه از صفر به سرعت ۱۰۰ کیلومتر برساعت می‌رسد. همچنین حداکثر سرعت این خودرو نیز ۱۹۰ کیلومتر برساعت اعلام شده است.

 امکانات رفاهی و ایمنی GAC Emkoo

GAC Emkoo GAC Emkoo

از امکانات رفاهی و ایمنی جی ای سی Emkoo می‌توان به در صندوق برقی، شارژر بی‌سیم، سقف پانوراما با آفتاب‌گیر برقی، دستگیره‌های در مخفی‌شونده، اتوپارک، رادار بین خطوط، محدودکننده هوشمند سرعت، رادار کمکی راننده در ترافیک، نور بالا اتوماتیک، رادار تابلو خوان، رادار هشدار تصادف از جلو ، کروز کنترل هوشمند، دوربین ۳۶۰، ترمز اضطراری خودکار، کلاستر دیجیتال، سیستم پایش باد تایرها، ، شیب سنج، ترمز پارک برقی و اتوهلد ۶ کیسه هوای ایمنی و رینگ‌های ۱۹ اینچی اشاره کرد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها