فروش اقساطی شاسی بلند تیگارد X35 به شرایط ویژه اسفند ۱۴۰۲

مارس 2, 2024 0 نظر 31

شرایط فروش اقساطی خودرو شاسی بلند تیگارد X35 در اسفند ۱۴۰۲

همواره تصمیم گیری برای خرید یک خودرو جدید یک فرایند مهم و موشکافانه است. اما با ارائه شرایط فروش اقساطی برای خودرو شاسی بلند تیگارد X35، این فرایند بسیار راحت‌تر خواهد شد. در اسفند ۱۴۰۲، شما می‌توانید به راحتی این خودرو شاسی بلند را با فراهم کردن شرایط اقساطی مطلوب و با پرداخت اقساط مناسب تهیه کنید.

با خرید یک خودرو شاسی بلند تیگارد X35، شما به یک تجربه رانندگی بی‌نظیر خواهید رسید. این خودرو دارای طراحی زیبا، امکانات رفاهی بالا و عملکرد برتری است که شما را مجذوب خواهد کرد. با شرایط فروش اقساطی، این خودرو را می‌توانید به راحتی به دست آورید و از داشتن آن لذت ببرید.

از امکانات شامل درب جلو و عقب برقی، سیستم صوتی هوشمند، سیستم ناوبری GPS و دوربین‌های عقب و جلو برای افزایش ایمنی است. برای کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از شرایط فروش اقساطی، با ما تماس بگیرید و این فرصت را از دست ندهید.

ارسال شده توسط: پوریا هاشم پور ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۳۴شرکت سانیار موتور پارسیان با انتشار اطلاعیه‌ای شرایط فروش اقساطی خودرو شاسی بلند تیگارد X35 ویژه اسفندماه ۱۴۰۲ را اعلام کرد.سانیار موتور به عنوان نماینده رسمی برند تیگارد در ایران، در جدیدترین اطلاعیه فروش خود، از عرضه شاسی بلند محبوب این شرکت‌ با نام تیگارد X35 به دو صورت نقد یا اقساط و با موعد تحویل حداکثر ۱۲۰ روز کاری خبر داد. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز به اعلام جزئیات این طرح می‌پردازیم.جزئیات فروش نقد و اقساط تیگارد X35 – اسفند ۱۴۰۲در این طرح خودرو تیگارد X35 با قیمت مصوب ۱ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان عرضه می‌شود. ضمنا در طرح اقساطی نیز این خودرو با پیش پرداخت دو مرحله ای ۲۹۵ میلیون تومان در زمان ثبت نام و ۱۹۵ میلیون تومان ۳۰ روز بعد از عقد قرارداد تقدیم خریداران می‌گردد.طرح خرید اقساطی با سه موعد پرداخت ۱۲، ۲۴ و ۳۶ ماه قابل ثبت نام است که مبلغ پرداختی بر اساس طرح انتخابی به شرح زیر متغیر خواهد بود:۱۲ ماهه: ۵۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال۲۴ ماهه: ۳۱۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال۳۶ ماهه: ۲۲۹٫۰۰۰٫۰۰۰ ریاللازم به ذکر از سود مشارکت این طرح به صورت سالیانه ۱۸ درصد خواهد بود. متقاضیان می‌توانند از تاریخ ۱۰ اسفند ماه ۱۴۰۲ الی ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ با مراجعه از نمایندگی‌های مجاز این شرکت نسبت ثبت نام اقدام نمایند. از دست ندهید: قیمت و شرایط فروش جدید دایون Y7 ایلیا موتور – اسفند ۱۴۰۲ شرایط فروش شاسی بلند برقی اسکای ول ET5 در اسفند ۱۴۰۲

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها