ماشین های جدید میتسوبیشی توسط آرین موتور به بازار ایران می آیند!

ژانویه 20, 2024 0 نظر 31

شرکت موتوری آرین به عنوان یکی از تأمین کنندگان اصلی خودروهای میتسوبیشی، اعلام کرده است که خودروهای جدید این برند از طریق این شرکت به بازار ایران وارد خواهند شد. این اقدام با هدف ارائه گسترده‌تر محصولات میتسوبیشی به مشتریان ایرانی انجام می‌شود و به دلیل تأیید آرین موتور به عنوان نماینده رسمی میتسوبیشی در ایران.

این موضوع نشان از اعتماد برند میتسوبیشی به شرکت آرین موتور و بازار خودروی ایران دارد. با ورود خودروهای جدید میتسوبیشی، انتظار می‌رود که تنوع و گزینه‌های خرید برای مصرف‌کنندگان ایرانی افزایش یابد.

همچنین، این اقدام می‌تواند منجر به رقابت بیشتر در بازار خودروهای ایران شود و انتخاب و استفاده از خودروهای برند میتسوبیشی را برای مشتریان جذاب‌تر کند. با ورود خودروهای جدید این برند، امکان دسترسی به فناوری‌های پیشرفته و طراحی‌های مدرنتر برای مصرف‌کنندگان ایرانی بهبود خواهد یافت. این امر می‌تواند به رشد صنعت خودروسازی در ایران و همچنین ایجاد اشتغال و رقابت سالم در بازار خودرو کمک کند.

مدیر فروش آرین پارس موتور اعلام کرد طرح واردات خودروهای میتسوبیشی در دستور کار قرار گرفته و این خودروها تا پایان سال ۱۴۰۲ وارد ایران خواهند شد.

علی موسوی، مدیر فروش آرین پارس موتور در حاشیه معرفی خودرو لاماری هیبرید اعلام کرد خانواده مشتریان لاماری به ۱۲ هزار و ۵۰۰ نفر افزایش پیدا کرده و تا پایان سال نیز این آمار به بیش از ۱۵ هزار نفر خواهد رسید. ما در گروه آرین موتور دارای ظرفیت چند برابر این آمار هستیم و می‌توانیم محصولات جدید را نیز روانه بازار کنیم.

مدیر فروش آرین موتور با اعلام اینکه متوسط زمان تحویل خودرو از تولید تا تحویل حدود ۱۱ روز است گفت ما توانستیم خودرو ۹۳ درصد از مشتریان را در بازه زودتر از زمان قرارداد به دست آنها برسانیم. ما قرارداد تحویل خودرو ۹۰ روزه کاری را که حدود ۱۰۵ روز است را سریع‌تر از قرارداد و ظرف مدت ۶۸ روز به مشتریان تحویل داده‌ایم. موسوی در پاسخ به این پرسش که چه زمان لاماری هیبرید روانه بازار خواهد شد گفت ایما هیبرید از سه ماه قبل وارد و ترخیص شده و از نیمه دوم بهمن ۱۴۰۲ در سامانه عرضه خواهد شد.

واردات خودروهای جدید میتسوبیشی توسط آرین موتور

مدیر فروش آرین موتور مدیر فروش آرین موتور در بخش دیگری از گفته‌های خود تایید کرد طرح واردات خودروهای میستوبیشی در دستور کار این شرکت قرار گرفته است و تا پایان سال ۱۴۰۲ شاهد ورود خودروهای Mitsubishi به ایران خواهیم بود.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها