تصاویر جذاب اتومبیل فوتون G7 پیکاپ با سه رنگ جدید منتشر شده است

ژانویه 17, 2024 0 نظر 37

تصاویر پیکاپ فوتون G7 اتوماتیک در رنگ‌های جدید به بازار عرضه شدند. این پیکاپ‌ها با طراحی مدرن و جذاب، به‌عنوان یکی از محصولات برتر شرکت فوتون شناخته می‌شوند. رنگ‌های جدید این مدل شامل سفید، مشکی و نقره‌ای است که برای مشتریان گزینه‌های متنوعی فراهم کرده است.

در تصاویر منتشرشده، جزئیات ظاهری و ویژگی‌های فنی این پیکاپ به خوبی قابل مشاهده است. با اتوماتیک بودن، رانندگی با این خودروها بسیار راحت‌تر و لذت‌بخش‌تر می‌شود. علاوه بشناخته‌شدن به‌عنوان یکی از پرفروش‌ترین مدل‌ها در بازار، این پیکاپ، با این تغییرات جدید، انتظار می‌رود که هواداران بیشتری را به خود جذب کند.

با این اضافه‌شدن رنگ‌های جدید، مشتریان می‌توانند انتخاب‌های خود را براساس سلیقه و سبک زندگی خود، از بین گزینه‌های متنوعی که فوتون برای آن‌ها فراهم کرده است، انجام دهند. این اتومبیل‌های جدید با رنگ‌های زیبا باعث خوشحالی و خرسندی خریداران خواهد شد و منجر به افزایش فروش این مدل خواهد شد.

پیکاپ فوتون G7 اتوماتیک در ۳ رنگ جدید توسط ایران خودرو دیزل تولید و به بازار عرضه می‌شود. در ادامه با مشخصات و امکانات این پیکاپ فوتون جی ۷ اتوماتیک آشنا خواهیم شد.

شرکت ایران خودرو دیزل تولید پیکاپ فوتون G7 اتوماتیک را در رنگ‌های جدید آغاز کرد. مشتریان اکنون علاوه بر رنگ‌های خاکستری، مشکی و سفید می‌توانند این پیکاپ چینی را در سه رنگ جدید، قرمز، آبی و زرد نیز خریداری کنند. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با مشخصات و امکانات این پیکاپ فوتون جی ۷ اتوماتیک آشنا می‌شویم.

تولید پیکاپ فوتون G7 اتوماتیک در ۳ رنگ جدید

پیکاپ فوتون G7 اتوماتیک

علاوه بر اینکه ایران خودرو دیزل پیکاپ جی ۷ اتوماتیک را در سه رنگ جدید قرمز، آبی و زرد به تولید رسانده، اخیرا طی پیامی به برخی از مشتریان این خودرو اعلام کرد آنها می‌توانند خودرو ثبت نامی خود را به شکل اختیاری از رنگ‌های سفید و مشکی به رنگ‌های خاص به شکل محدود تغییر دهند.

پیکاپ فوتون G7 اتوماتیکپیکاپ فوتون G7 اتوماتیک

گفتنی است پیکاپ فوتون جی ۷ اتوماتیک به یک موتور توربوشارژ با فناوری بورگوارد مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با ۲۴۰ اسب بخار و گشتاور ۳۶۰ نیوتن‌متر را تولید کند. یک گیربکس ZF اتواتیک ۸ سرعته نیز وظیفه انتقال قدرت به چرخ‌ها را برعهده دارد.

پیکاپ فوتون G7 اتوماتیکپیکاپ فوتون G7 اتوماتیک

چنین ارقامی پیکاپ جی ۷ اتوماتیک ایران خودرو دیزل را را به قدرتمندترین پیکاپ دو کابین بنزینی بازار ایران تبدیل می‌کند. علاوه بر اینکه این خودرو از امکانات ایمنی و رفاهی پیشرفته‌ای بهره می‌برد، به دو قابلیت مهم زنجیر موتور و سامانه دو دیفرانسیل ۴WD نیز مجهز شده است.

همچنین بخوانید:

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها