شرایط جذاب فروش خودروهای سایپا در دهه فجر ۱۴۰۲ اعلام شد

ژانویه 30, 2024 0 نظر 22

شرایط فروش سایپا در دهه فجر ۱۴۰۲ اعلام شد

شرکت اتومبیل‌سازی سایپا به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان خودرو در ایران، هر ساله شرایط ویژه‌ای برای فروش خودروهای خود در دهه فجر اعلام می‌کند. در سال ۱۴۰۲ نیز، این شرکت شرایط جدیدی برای خریداران خودروهای سایپا اعلام کرده است که می‌تواند برای علاقمندان به خرید خودروهای این شرکت جذاب باشد.

برخی از شرایط اعلام شده شامل تخفیف‌های ویژه برای پرداخت نقدی، اقساط بدون سود یا با کمیسیون کمتر، بیمه رایگان و خدمات پس از فروش رایگان می‌باشد. علاوه بر این، سایپا در نظر دارد مدل‌های جدید خودروهای خود را با تغییرات جذاب و به روز شده معرفی کند.

به‌طور کلی، شرایط فروش سایپا در دهه فجر ۱۴۰۲ می‌تواند فرصتی مناسب برای خرید خودروی جدید به مشتریان فراهم کند. این تصمیم به منظور تشویق مردم به خرید خودروهای داخلی و افزایش تقاضا برای محصولات این شرکت اتخاذ شده است. به همین دلیل، خریداران می‌توانند از این فرصت استفاده کنند و خودرویی با کیفیت و قیمت مناسب را خریداری کنند.

شرایط فروش سایپا در دهه فجر ۱۴۰۲ اعلام شد.در این طرح اطلس جی، کوییک جی ایکس ال و کوییک جی ایکس آر ال به شکل فروش فوق العاده عرضه می‌شوند.

گروه خودروسازی سایپا قصد دارد به مناسبت دهه فجر خودروهای اطلس G، کوییک GX-L و کوییک GXR-L را به شکل فروش فوق العاده به مشتریان عرضه کند. این طرح فروش از ساعت ۱۰ صبح روز پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ آغاز خواهد شد. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با جزئیات شرایط فروش سایپا در دهه فجر ۱۴۰۲ آشنا خواهیم شد.

شرایط فروش سایپا – دهه فجر ۱۴۰۲

گروه خودروسازی سایپا در این طرح اطلس G را با قیمت ۳۹۹ میلیون و ۷۳۱ هزار تومان، کوییک GX-L را با قیمت ۳۶۳ میلیون و ۲۶۶ هزار تومان و کوییک GXR-L را با قیمت ۳۷۴ میلیون و ۷۲۰ هزار تومان به مشتریان عرضه می‌کند. موعد تحویل این خودروها نیز ۹۰ روز پس از پذیرش اعلام شده است.

شرایط ثبت نام:

  • در این طرح هر کد ملی فقط می‌تواند برای خرید یک دستگاه خودرو ثبت نام انجام دهد.
  • در این طرح حداقل سن متقاضیان خرید خودرو باید ۱۸ سال باشد.
  • متقاضیان باید گواهینامه خودرو حداقل پایه سوم را ارائه دهند.
  • امکان ثبت نام برای متقاضیان دارای پلاک فعال انتظامی (نصب روی خودرو) وجود ندارد.
  • متقاضیانی که طی ۴۸ ماهه اخیر در شرکت‌های سایپا و ایران خودرو و طی ۲۴ ماه اخیر از سایر خودروسازان ثبت نام کردند و برای آنها فاکتور صادر شده است، اجازه ثبت نام را ندارند.

بیشتر بخوانید:

سایپا سایپا اطلس سایپا کوییک شرایط فروش خودرو

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها