فروش اقساطی خودرو فردا فرصتی برای شماست!

ژانویه 11, 2024 0 نظر 36

شرایط فروش اقساطی خودرو فردا ۵۱۱

در دی ماه ۱۴۰۲ نوبت فروش اقساطی خودرو فرا رسیده است و شما می‌توانید با استفاده از این فرصت عالی، خودروی مورد نظر خود را به صورت اقساطی تهیه کنید. با این شرایط منحصر به فرد، اکثر افرادی که به دنبال خرید خودرو هستند و نمی‌توانند مبلغ کل خودرو را یک‌جا پرداخت کنند، می‌توانند از این فرصت استفاده کنند.

شرایط فروش اقساطی شامل مبالغ مناسب و نرخ‌های بهره‌ای بسیار مناسبی می‌باشد که با توجه به شرایط اقتصادی و اقساطی‌سازی قابل تحمل برای خریداران ارائه می‌شود. این اقساط به صورت ماهیانه و بلند مدت تعیین می‌شود که با استفاده از آن می‌توانید خودروی خود را به سرعت تحویل بگیرید و از آن لذت ببرید. همچنین امکان انتخاب انواع خودروهای مختلف از جمله مدل، رنگ، و ویژگی‌های دیگر نیز برای مشتریان فراهم می‌باشد.

بنابراین، اگر به دنبال خرید خودرویی هستید و تمایل دارید مبلغ کل را به صورت اقساطی پرداخت کنید، حتما از این فرصت استفاده کنید و خودروی مورد علاقه خود را به سرعت تهیه کنید.

۲۱ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۱۲

گروه خودروسازی فردا موتورز با عرضه مجدد خودرو فردا ۵۱۱ در طرح فروش اقساطی برای دی ماه ۱۴۰۲، این سدان چینی را دوباره به بازار ایران آورده است.

خودرو سدان فردا ۵۱۱ به‌عنوان چهارمین محصول مونتاژی گروه خودروسازی فرداموتورز محسوب می‌شود و اولین بار این خودرو در سال ۱۴۰۰ وارد بازار ایران شد. این محصول که در واقع یکی از خودروهای گروه خودروسازی چانگان چین است با نام چانگان آلسوین (Alsvin) در بازار جهانی عرضه می‌شود. از سال ۱۴۰۰ با ورود نسل دوم این خودرو به بازار ایران توسط شرکت فردا موتورز، نام آن به فردا ۵۱۱ تغییر کرد و پس از عرضه در مدل‌های سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ و با یک وقفه، اکنون نیز فردا موتورز به فکر عرضه مجدد این خودرو با شرایط اقساطی افتاده است.

جدول شرایط فروش اقساطی خودرو فردا ۵۱۱

شرایط فروش اقساطی فردا 511

نام خودروپیش پرداخت اولپیش پرداخت دوممبلغ اقساط ۲۴ ماههسود مشارکت
فردا ۵۱۱۳۱۶,۰۰۰,۰۰۰۷۹,۰۰۰,۰۰۰۱۸,۵۳۰,۹۰۰۱۸ درصد

در طرح فروش اقساطی فردا ۵۱۱ قرار است این خودرو در دو مرحله پیش پرداخت به ترتیب ۳۱۶ میلیون تومان و ۷۹ میلیون تومان و مابقی به صورت اقساط ۲۴ ماهه با سود مشارکت ۱۸ درصد خدمت مشتریان ارائه شود. موعد زمان تحویل خودرو از زمان ثبت نام حداکثر ۱۲۰ روز خواهد بود.

مشخصات فنی خودرو فردا ۵۱۱

خودرو فردا 511خودرو فردا 511

در بخش فنی، این خودرو از یک پیشرانه ۴ سیلندر یورو ۵ (JL473QL) با حجم موتور ۱.۵ لیتر تنفس طبیعی و یک گیربکس ۵ سرعته اتوماتیک دو کلاچه DCT بهره می‌برد. مجموع این مشخصات قادر است تا حداکثر قدرتی معادل با ۱۰۶ اسب بخار و گشتاور ۱۴۵ نیوتن‌متر را برای این خودرو رقم بزند. مصرف سوخت این خودرو نیز ۶.۲ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر بیان شده است.

امکانات فردا ۵۱۱

در بخش امکانات، این خودرو آپشن‌های معقولی در خور یک سدان اقتصادی مانند رقبای خود ارائه می‌کند؛ اما نکته قابل توجه، عدم وجود آپشن‌هایی چون کروز کنترل، سیستم ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای است که یک ضعف برای خودرویی در این بازه قیمتی محسوب می‌شود. در ادامه امکانات شاخص این خودرو را نام می‌بریم:

خودرو فردا 511خودرو فردا 511

  • دو عدد کیسه هوای راننده و سرنشین جلو
  • صفحه نمایش لمسی ۷ اینچی در کنسول مرکزی
  • سنسور و دوربین دنده عقب
  • فرمان برقی دی‌کات و حساس به سرعت
  • آینه‌های جانبی تاشو برقی
  • سیستم تهویه الکترونیکی
  • سیستم کنترل پایداری (ESP)
  • سیستم کمکی حرکت در سربالایی‌ها (HHC)
  • سیستم استارت و استاپ موتور (STT)
  • سنسور فشار باد تایرها (TPMS)

شرایط فروش ویژه اقساطی این خودرو تا پایان دی ماه ادامه خواهد داشت و قیمت اعلامی این خودرو از سوی فردا موتورز حدود ۸۴۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است که با توجه به رقیب‌هایی که در این بازه قیمتی می‌بیند، رقابت سختی را پیش روی خود خواهد داشت.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها