پیشنهاد ویژه: خودروی سورن پلاس با موتور جدید در دی ماه ۱۴۰۲ به فروش می‌رسد

ژانویه 14, 2024 0 نظر 106

شرایط فروش سورن پلاس با موتور جدید در دی ماه ۱۴۰۲ اعلام شد

سورن به عنوان یکی از برندهای معتبر و محبوب در صنعت خودروسازی، اعلام کرده است که در دی ماه ۱۴۰۲، مدل جدید پلاس با موتور جدید به بازار عرضه خواهد شد. این اعلامیه به عنوان یکی از اخبار مهم و پرطرفدار در صنعت خودروسازی بازار خودرو را متحول کرده است.

شرایط فروش برخی از مدل‌های سورن پلاس از قبیل قیمت، نرخ تخفیف و شرایط اقساطی اعلام شده است. با موتور جدید و امکانات بهبود یافته، این خودروها به عنوان یک گزینه عالی برای خریداران به شمار می‌روند.

هر کسی که به دنبال یک خودروی با کیفیت، قیمت مناسب و امکانات برتر است، می‌تواند از این فرصت بهره ببرد. با این شرایط فروش جذاب، انتخاب خودروی سورن پلاس با موتور جدید در دی ماه ۱۴۰۲، بهترین گزینه برای خریداران خودرو خواهد بود.

شرایط فروش سورن پلاس با موتور جدید در دی ماه ۱۴۰۲ اعلام شد. ایران خورو سورن پلاس با پیشرانه XU7P را به شکل فروش فوری و پیش فروش به مشتریان عرضه می‌کند.

گروه صنعتی ایران خودرو طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد امکان واریز وجه مجدد برای متقاضیان پاییز ۱۴۰۳ سامانه یکپارچه و شرایط انتخاب خودرو سورن پلاس با پیشرانه XU7P و با استانداردهای ۸۵گانه فراهم شده است. متقاضیانی پس از دریافت پیامک از سوی ایران خودرو به مدت ۱۰ روز فرصت دارند تا به سایت فروش اینترنتی ایران خودرو به آدرس esale.ikco.ir مراجعه کرده و فرایند واریز وجه را انجام دهند. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با جزئیات شرایط فروش سورن پلاس با موتور جدید در دی ماه آشنا می‌شویم.

شرایط فروش سورن پلاس با موتور جدید – دی ماه ۱۴۰۲

شرایط فروش سورن پلاسشرایط فروش سورن پلاس

متقاضیان در این طرح می‌توانند سورن پلاس با پیشرانه XU7P را با قیمت مصوب ۴۵۹ میلیون و ۱۱۸ هزار و ۹۳۳ تومان در رنگ‌های سفید، مشکی آبنوس و با موعد تحویل ۹۰ روزه خریداری کنند.

همچنین در این طرح سورن پلاس با موتور XU7P با پیش‌پرداخت ۲۲۹ میلیون و ۵۵۴ هزار و ۴۰۰ تومان در رنگ‌های سفید، مشکی، خاکستری و آبی کمبود متالیک با موعد تحویل آبان ۱۴۰۳ به مشتریان عرضه می‌شود.

ایران خودرو سورن پلاس شرایط فروش خودرو

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها