وانت چینی پیکاپ کیتون L7 Plus؛ پیشنهاد جذاب برای بازار ایران + عکس و اطلاعات فنی

ژانویه 12, 2024 0 نظر 65

پیکاپ کیتون L7 Plus، یک وانت چینی دیگر در ایران

واردات و معرفی خودروهای چینی به بازار ایران همواره مورد توجه بوده است و در رقابت با برندهای دیگر به دنبال جذب مشتریان می‌باشد. یکی از این خودروها، پیکاپ کیتون L7 Plus است که به تازگی وارد بازار ایران شده است.

این پیکاپ که با طراحی خیره کننده و قدرتمندی همراه است، دارای یک موتور بنزینی ۲٫۴ لیتری است که قدرت و عملکرد بالایی دارد. با داشتن یک صفحه نمایش لمسی بزرگ در داخل، سیستم صوتی پیشرفته و فضای بارزی برای بارگیری، این وانت چینی توانسته است توجه مشتریان را به خود جلب کند.

همچنین، با اتصال به تکنولوژی بلوتوث و دارا بودن پورت USB، این خودرو توانسته است به سرعت جای خود را در بازار ایران پیدا کند. با ظاهری شکیل و منحصر به فرد، پیکاپ کیتون L7 Plus می‌تواند گزینه خوبی برای کسانی باشد که به دنبال یک وانت کارآمد و مقرون به صرفه هستند.

پیکاپ کیتون L7 Plus در قالب یک وانت چینی چهارچرخ محرک روانه بازار ایران خواهد شد. در ادامه با مشخصات و امکانات Keyton L7 Plus آشنا خواهیم شد.

خبرها حاکی از آن است شرکت سانیار موتور مدتی قبل طرح عرضه پیکاپ چینی کیتون L7 Plus به بازار ایران را در دستور کار خود قرار داده است و در همین راستا نیز اخیرا مدل‌های اولیه آن برای انجام تست‌های فنی وارد ایران شدند. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با مشخصات فنی و سطح امکانات پیکاپ چینی Keyton L7 Plus آشنا خواهیم شد.

مشخصات فنی پیکاپ کیتون L7 Plus

پیکاپ کیتون L7 Plusپیکاپ کیتون L7 Plus

کیتون L7 پلاس از یک پیشرانه ۲٫۴ لیتری تنفس طبیعی میستوبیشی بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با ۱۵۰ اسب بخار و گشتاور ۲۳۰ نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز به تمام چرخ‌های این پیکاپ چینی منتقل می‌شود. این پیکاپ چینی دارای ۵۴۳۱ میلی‌متر طول بوده و از چرخ‌های ۲۶۵/۶۵R۱۷ بهره می‌برد.

امکانات رفاهی و ایمنی کیتون L7 پلاس

پیکاپ کیتون L7 Plusپیکاپ کیتون L7 Plus

این پیکاپ چینی به امکانات متعددی چون دو ایربگ ایمنی، فرمان برقی، قفل دیفرانسیل، سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی، سیستم کنترل فشار باد تایرها، سیستم ترمکز کمکی (EBA)، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی (ESP)، سیستم توزیع‌کننده نیروی ترمز (EBD) و سیستم ترمز ضدقفل (ABS)، دکمه‌های کنترلی روی فرمان، نمایشگر ۸٫۵ اینچی، بلوتوث و جی پی اس بهره می‌برد.

پیکاپ وانت

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها