پیشنهاد ویژه: خرید نقدی و اقساطی خودروی سورن پلاس از ایران خودرو، اسفند ۱۴۰۲

مارس 6, 2024 0 نظر 28

شرایط فروش نقد و اقساطی سورن پلاس ایران خودرو در اسفند ۱۴۰۲

ایران خودرو به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های خودروسازی در ایران، همواره تلاش می‌کند تا با ارائه خودروهای با کیفیت و با قیمت‌های مناسب، نیازهای مشتریان خود را پوشش دهد. یکی از محصولات محبوب این شرکت، خودروی سورن پلاس است که در بازار بازرگانی ایران علاقه‌مندان زیادی دارد.

در اسفند ۱۴۰۲، ایران خودرو شرایط فروش خودروی سورن پلاس را به صورت نقد و اقساطی اعلام کرده است. مشتریان می‌توانند با پرداخت نقدی، این خودرو را به صورت یکجا تهیه کرده و یا با استفاده از سیستم اقساطی، به تدریج مبلغ خودرو را پرداخت نمایند.

ایران خودرو با ارائه این شرایط فروش مناسب، به مشتریان فرصتی برای دسترسی به یک خودروی با کیفیت و مدرن را فراهم می‌کند. این فرصت برای افرادی که در تهیه یک خودرو نو متمایل به پرداخت به صورت اقساطی هستند، بسیار ارزشمند است.

ارسال شده توسط: پوریا هاشم پور ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۳۴شرکت ایران خودرو با انتشار اطلاعیه‌ای جدید شرایط فروش نقد و اقساط خودرو سورن پلاس را در اسفند ۱۴۰۲ اعلام کرد.در طرح فروش جدید ایران خودرو، سورن پلاس با دو شرایط فروش نقد و اقساط برای آن دسته از متقاضیان واجد شرایطی که حواله خودرو پژو پارس با موعد تحویل زمستان ۱۴۰۲ دارند، عرضه خواهد شد. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز به اعلام جزئیات این طرح می‌پردازیم.جزئیات فروش نقد و اقساط سورن پلاس – اسفند ۱۴۰۲در این طرح فروش، حواله داران خودرو پژو پارس می‌توانند خودرو سورن پلاس با موتور XU7P را با شرایط نقدی و با اعمال ۱۵ میلیون تومان تخفیف نقدی با قیمت ۴۵۹ میلیون و ۱۱۸ هزار تومان خریداری نمایند.همچنین در طرح فروش اقساطی بدون کارمزد نیز این خودرو با مبلغ ودیعه ۳۵۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان عرضه می‌شود. و مشتریان می‌بایست طی ۴ فقره چک ۲۵ میلیون تومانی مابقی مبلغ خودرو را پرداخت نمایند.شایان ذکر است رنگ‌های قابل عرضه در این طرح خاکستری، مشکی و سفید خواهد بود. ضمنا موعد تحویل خودرو نیز حداکثر ۹۰ روزکاری اعلام شده است. از دست ندهید: شرایط فروش بستیون T77 2023 وارداتی در اسفند ۱۴۰۲ شرایط فروش نوروزی ۳ محصول سایپا اعلام شد شرایط فروش اقساطی خودرو شاسی بلند تیگارد X35 در اسفند ۱۴۰۲

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها