پیشنهاد ویژه: خرید پیکاپ کاپرا ۲ با شرایط ویژه در بازار بهمن ۱۴۰۲

ژانویه 24, 2024 0 نظر 38

شرایط فروش پیکاپ کاپرا ۲ در بهمن ۱۴۰۲ (بورس کالا)

پیکاپ کاپرا ۲ یکی از خودروهای محبوب و پرطرفدار در بازار ایران است و با وجود امکانات بیشتر و نوآوری‌های فنی، همواره مورد توجه خریداران قرار گرفته است. شرایط فروش پیکاپ کاپرا ۲ در ماه بهمن ۱۴۰۲ از سوی بورس کالا به صورت جذاب و منحصر به فردی ارائه می‌شود. این خودرو با دوام، قدرتمند و مناسب برای استفاده روزانه در شهر و مناطق روستایی، با گارانتی و خدمات پس از فروش حرفه‌ای ارائه می‌شود.

پرواز های فشرده به مناطق زیر سایه بین‌المللی‌ترین بورس و اتومبیل عمومی در روزهای پنج‌شنبه هر هفته دیکته می‌کند. پروازها در ایام تعطیل و روزهای تعطیل هفته به صورت دلخواه انجام می‌شود. این شرایط فروش منحصر به فرد از طریق بورس کالا، فرصتی عالی برای خریداران محترم فراهم می‌آورد تا به بهترین شرایط اقساطی یا نقدی این خودروی محبوب را به دست آورند. بنابراین، اگر به دنبال خرید یک خودروی پیکاپ با کیفیت و قیمت مناسب هستید، شرایط فروش پیکاپ کاپرا ۲ در بهمن ۱۴۰۲ از بورس کالا را از دست ندهید.

شرایط فروش پیکاپ کاپرا ۲ در بهمن ۱۴۰۲ اعلام شد. بهمن موتور پیکاپ کاپرا ۲ را در بورس کالا عرضه خواهد کرد.

شرکت بهمن موتور قصد دارد از روز دوشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۲ پیکاپ کاپرا ۲ را از طریق بورس کالا به متقاضان عرضه کند. این طرح فروش تا پایان روز دوشنبه ۹ بهمن ادامه دارد. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با جزئیات فروش این پیکاپ بهمن موتور آشنا خواهیم شد.

شرایط فروش پیکاپ کاپرا ۲ – بهمن ۱۴۰۲

شرایط فروش پیکاپ کاپرا 2شرایط فروش پیکاپ کاپرا 2

بهمن موتور در این بخش کاپرا ۲ را با قیمت پایه فروش کارخانه ۸۶۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان در بورس کالا عرضه می‌کند. همچنین پیش‌پرداخت این خودرو نیز ۱۰ درصد قیمت پایه اعلام شده است.

بهمن موتور پیکاپ وانت شرایط فروش خودرو

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها