فروش وانترکار ۷X، مینی ون لوکس ایران خودرو در ماه بهمن ۱۴۰۲

فوریه 13, 2024 0 نظر 28

شرایط فروش هایما ۷X، مینی ون لوکس ایران خودرو در بهمن ۱۴۰۲

در ماه بهمن امسال، شرکت ایران خودرو با ارائه شرایط فروش ویژه برای خرید خودروهای هایما ۷X و مینی ون لوکس، توجه همه مشتریان خود را به خود جلب کرده است. با این شرایط ویژه، خریداران می‌توانند با قیمت و شرایط پرداختی مناسب، به راحتی خودروی خوبی را به خانه‌ی خود اضافه کنند.

شرایط فروش این دو مدل از هایما بسیار جذاب هستند. با این برنامه فروش ویژه، خریداران می‌توانند از تخفیف های ویژه و پرداخت اقساط بلند مدت، به خرید خودرویی که بر طبق نیاز و سلیقه آن‌ها است، بپردازند.

به علاوه، با ارائه خدمات پس از فروش مناسب، ایران خودرو تضمین می‌کند که خریداران از خرید خودروی جدید خود، بهترین تجربه را به دست می‌آورند. این شرایط ویژه برای خرید خودروهای هایما ۷X و مینی ون لوکس تنها در ماه بهمن معتبر است، بنابراین بهتر است عجله کرده و از این فرصت بی‌نظیر بهره ببرید.

۲۴ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۲۶

شرکت ایران خودرو شرایط جدید فروش فوق العاده هایما ۷X ویژه بهمن ۱۴۰۲ را برای متقاضیان واجد شرایط این طرح اعلام کرد.

ایران خودرو پس از معرفی محصول جدید خانواده Haima با نام ۷X، طرح فروش ویژه این خودرو را برای آن دسته از متقاضیان واجد شرایطی که در آذرماه سال جاری در سامانه یکپارچه خودرو ثبت نام نموده‌اند و خودروی انتخابی آنها مدل مذکور بوده است، اعلام کرد. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز به اعلام جزئیات این طرح می‌پردازیم.

جزئیات شرایط فروش فوق العاده هایما ۷X – بهمن ۱۴۰۲

شرایط فروش فوق العاده هایما 7X

در این طرح، خودرو هایما ۷X با قیمت مصوب ۱ میلیارد و ۴۸۱ میلیون و ۳۱۸ هزار تومان عرضه خواهد شد. رنگ‌های ارائه شده در این طرح مشکی آبنوس، خاکستری متالیک و ذغالی متالیک خواهد بود. شایان ذکر است موعد تحویل این خودرو به خریداران حداکثر ۹۰ روز اعلام شده است.

ثبت نام تکمیلی و واریز وجه توسط متقاضیان واجد شرایط این طرح از روز دوشنبه ۲۳ بهمن ماه ۱۴۰۲ لغایت روز پنجشنبه ۳ اسفند ماه امکان‌پذیر خواهد بود.

همچنین بخوانید: آغاز فروش اقساطی مدیران خودرو از امروز ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ + شرایط هایما ۷X هیدروژنی با یک باک، ۸۰۰ کیلومتر راه می‌رود + مشخصات فنی و قیمت

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها